arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

گل سرسبد محصولات نوکیا معرفی شد/سیروکو 8 با نمایشگر منحنی و بدون جک هدفون

شرکت فنلاندی اچ دی ام گلوبال  که حقوق تولید گوشی های نوکیا را خریداری کرده است . برای اولین بار از ماه اوت تا کنون سوگلی گوشی های  اندرویدی خود را رونمایی کرد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت فنلاندی اچ دی ام گلوبال  که حقوق تولید گوشی های نوکیا را خریداری کرده است . برای اولین بار از ماه اوت تا کنون سوگلی گوشی های  اندرویدی خود را رونمایی کرد

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج ، در کنگره جهانی موبایل سیروکو 8 به عنوان  ، یک نسخه ارتقا یافته  از نوکیا با تغییرات طراحی شگفت انگیز رونمایی شد

این محصول دارای حاشیه های متحرک (به سمت بالا و پایین ) و خوانشگر اثر انگشت است . گوشی در کنار انحنای نمایشگر در لبه ها نیز انحراف دارد . این موضوع باعث شده طراحی آنتن نیز بسیار متفاوت باشد .

 

نوکیا سیروکو 8 توسط پردازنده کوالکام 835 پشتیبانی می شود و دارای 6  گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره  سازی است . صفحه نمایش 5.5 اینچی POLED (2560 x 1440) و  زاویه دید  بسیار مناسب این محصول از دیگر ویژگی های مهم آن محسوب می شود .

دوربین دوگانه در عقب و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و اپتیک ZEISS  از دیگر ویژگی های این محصول است . دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است و دارای  یک لنز زوم (84 درجه ای) است .نرم افزار این گوشی از حالت HMD پشتیبانی می کند تا همزمان با استفاده از دوربین های جلو و عقب عکس بگیرد.

کنترل دستی بر روی تنظیمات دوربین  نیز در یک منوی شعاعی، با گزینه هایی برای تغییر تعادل رنگ سفید، فوکوس، ISO، سرعت شاتر و جبران نوردهی، تنظیم می شود. اگر دوست دارید کنترل بیشتری بر آنچه که در حال عکسبرداری هستید داشته باشید این گزینه ها عالی هستند .  

این محصول دارای شارز بی سیم و البته فاقد جک هدفون است ، چرا که دارای هدفون های USB-C یا بلوتوث است . قیمت این محصول  749 یورو (920 دلار) است .

نظرات بینندگان