arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

محرومیت ستاره های دربی تخصص این داور لیگ برتری!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

داوری که روز گذشته با دادن کارت زرد به دروازه‌بان استقلال باعث محرومیت او از دربی ۸۶ شد، سال گذشته نیز هافبک پرسپولیس را قبل از دربی محروم کرده بود.

 

در جریان دیدار روز گذشته (شنبه) تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال، سیدحسین حسینی با کارت زردی که گرفت، دربی 86 را از دست داد. با این حال دروازه‌بان جوان استقلال مدعی است که قصد تلف کردن وقت بازی را نداشته و بیژن حیدری نباید به او کارت زرد نشان می‌داد. حسینی همچنین تأکید کرده که فرشید باقری قصد داشته پشت توپ قرار بگیرد و او پشت توپ نبوده که بخواهد وقت تلف کند.

 

دلیل تصمیم حیدری برای دادن کارت زرد به حسینی تنها به این صحنه مربوط نمی‌شود. داور بازی اعتقاد داشته که دروازه‌بان استقلال تا پیش از کارت زردش، در دو صحنه از محوطه جریمه بیرون آمده تا به هم‌تیمی‌هایش بابت عدم یارگیری اعتراض کند. داور در هر دو صحنه به حسینی تذکر داده بود و که زودتر بازی را شروع کند و سومین بار پس از تعلل در زدن ضربه به او کارت زرد نشان داده است. حسینی همچنین اعتراض کرده که باقری پشت توپ بوده و نباید کارت زرد می‌گرفت، در صورتی که داور گزارش داده که او دو بار برای زدن ضربه تعلل کرده است.

 

پس از محروم شدن حسینی در دربی، شماری از استقلالی‌ها به حیدری اعتراض کرده‌اند که او عمداً دروازه‌بان استقلال را از حضور در دربی محروم کرده است. حیدری سال گذشته هم پیش از دربی 84، در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز کمال کامیابی‌نیا را به دلیل درگیری با فرزاد حاتمی با کارت زرد جریمه و سه اخطاره کرد. در همان بازی با اعتراض‌های کامیابی‌نیا، حیدری هافبک پرسپولیس را اخراج کرد. پس از پایان بازی نیز، کامیابی‌نیا به تابلوهای تبلیغاتی لگد زد که حیدری در گزارش خود به کمیته انضباطی به این مسئله اشاره کرد تا کامیابی‌نیا چند جلسه محروم شود. پرسپولیس در دربی 84 شکست خورد تا هجمه‌ای از سوی پرسپولیسی‌ها علیه حیدری ایجاد شود. برخی از آنها مدعی بودند حیدری عمدی کامیابی‌نیا را محروم کرده است.

منبع: تابناک

 
نظرات بینندگان