arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

احتمال قهرمانی پرسپولیس پیش از سوت پایان دربی

پرسپولیس می‌تواند قهرمانی خود را پیش از سوت پایان بازی با استقلال جشن بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قهرمانی پرسپولیس پیش از پایان دربی

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در حالی باید به مصاف استقلال برود که در صورت کسب پیروزی و 3 امتیاز این مسابقه در پایان بازی قهرمانی خود را مسجل کرده و جشن خواهد گرفت.


این شانس در حالی برای سرخپوشان وجود دارد که در یک اتفاق نادر احتمال این وجود دارد که سرخپوشان در میانه بازی و پیش از زدن سوت پایان مسابقه با استقلال و بدون توجه به نتیجه بازی به عنوان قهرمانی برسد.


پرسپولیس در حال حاضر 57 امتیازی است و 16 امتیاز بیشتر از ذوب‌آهن 41 امتیازی دارد و اگر در پایان هفته بیست و پنجم هم چنین اختلافی باقی بماند، در 5 بازی باقی‌مانده جبران نخواهد شد و پرسپولیس قهرمانی خود را جشن می‌گیرد.


تیم‌های پایین ذوب‌آهن هم 38 امتیازی هستند و امکان کسب امتیاز بیش از 41 و فاصله کمتر از 15 بار پرسپولیس را در پایان هفته بیست و پنجم ندارند.


در کنار همه این‌ها، طبق ساعت بازی اعلام شده، ذوب‌‌آهن ساعت 15 روز پنجشنبه 10 اسفند به مصاف پارس جم می‌رود و 45 دقیقه بعد استقلال و پرسپولیس دربی را برگزار می‌کنند.


اگر ذوب‌آهن بازی خود را که قطعا زودتر از دربی به پایان می‌رسد به پارس واگذار کند و 41 امتیازی باقی بماند، هنگام سوت پایان این بازی قهرمانی پرسپولیس مسجل می‌شود و در اتفاقی نادر شاهد قهرمانی یک تیم در میان بازی خواهیم بود.


البته همه این موارد احتمال است و باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای کسب خواهد شد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان