arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

ستاره اسکندری: نقشم در سرو زیر آب را به شدت دوست دارم/ بازیگری متر کردن دیالوگ نیست

بازیگر فیلم "سرو زیر آب" گفت: قشم در فیلم سرو زیر آب را به شدت دوست دارم. این نقش نشان دهنده تمام زن هایی است که در دوران دفاع مقدس بغض های زیادی را در سینه فرو خورده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امسال فیلم "سرو زیر آب" را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داشت در گفت‌وگو با میزان، درخصوص حضور کمرنگ خود در سینما طی سالهای اخیر گفت: اتفاقاً من به واسطه حضورم در سینمای هنر و تجربه نشان داده ام که به بازی در سینما علاقه مند هستم اما اینکه کم کارم را باید از تهیه کنندگان سینما بپرسید.

وی حضور مستمر بازیگر را نیازمند پیشنهادات خوب دانست و افزود: بالاخره برای هر بازیگری در ابتدا پیشنهادات از سوی تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح می شود و بعد از آن نوبت به انتخاب بازیگر می شود. در میان پیشنهاداتی که تاکنون به من شده ماحصل تعداد کمی اثر است که می خواستم در آنها به ایفای نقش بپردازم.

 

بازیگر فیلم "خانه کاغذی" درباره بازی خود در فیلم "سرو زیر آب" تاکید کرد: نقشم در فیلم سرو زیر آب را به شدت دوست دارم. این نقش نشان دهنده تمام زن هایی است که در دوران دفاع مقدس بغض های زیادی را در سینه فرو خورده اند و شاید اصرار من و نگاه کارگردان باعث شد این سکوت و بی دیالوگ بودن در نقش اتفاق بیفتد.

 

وی در همین راستا ادامه داد: بازیگری متر کردنی نیست و بعد از این سالها چه در تئاتر و چه در سینما به این نتیجه رسیده ام که حرف اثر باید مهم باشد و اینکه من بازیگر چقدر دیالوگ داشته باشم به هیچ وجه مهم نیست.

 

اتفاقی که مرا به فیلم "سرو زیر آب" جذب کرد در ابتدا به امر این بود که اثر صلح و دوستی را در شرایط بد جنگ روایت می کرد. در زمانه ای که برخی در سینما به هر نحوی می خواهند تشویق شوند بودن اثری همچون سرو زیر آب غنیمت است. 

نظرات بینندگان