arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

برزگر: کشتی ضربه بدی خواهد خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برزگر: کشتی ضربه بدی خواهد خورد

 پیشکسوت کشتی ایران با تایید استعفای دسته جمعی اعضای شورای فنی کشتی آزاد گفت: رسول خادم که همه چیزش را برای کشتی گذاشت، مجبور به استعفا می‌شود اما آن‌هایی که بردند و جیب‌شان را پر کردند راحت‌تر کار می‌کنند.

به گزارش «انتخاب»، منصور برزگر در گفت‌وگو با ایسنا با تایید استعفای اعضای شورای فنی کشتی آزاد اظهار کرد: متاسفانه شرایط اصلا خوب نیست و همه کسانی که می‌خواهند سالم کار کنند، تحت فشار هستند و نمی‌توانند به راحتی کشور را در عرصه‌های مختلف به سمت جلو ببرند. در ورزش هم شرایط به همین شکل است و خادم که همه چیزش را برای کشتی گذاشته وقتی دید دیگر شرایط برای کار کردن مهیا نیست و کسی نیست که حرفش را بفهمد ترجیح داد دیگر نباشد. آدم‌های نالایقی حرف‌هایی می‌زنند که بهتر است خودشان بیایند و کار را پیش ببرند.
پیشکسوت کشتی ایران با تاکید بر اینکه مطمئنا اعضای شورای فنی دیگر به کار خود ادامه نخواهند داد گفت:‌ متاسفانه این روزها از کله هر نالایقی حرف در می‌آید و عده‌ای اسم و رسم‌شان مایه ننگ است. به نظرم هرچه آدم کنار باشد و فراموش شود، ارزشش بیشتر است. هرچه می‌آیی سالم کار کنی و به کشور خدمت کنی، نمی‌گذارند.
وی تاکید کرد: آن‌هایی که از کشتی و ورزش به همه چیز رسیدند و جیب‌هایشان پر شد، راحت‌تر کار می‌کنند و امثال رسول خادم که آبرویش را برای کشتی گذاشت و افتخارات زیادی را برای مملکت کسب کرد، مجبور به استعفا می‌شود. شک نکنید کشتی ایران ضربه بدی خواهد خورد.

نظرات بینندگان