arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

فیس بوک: ترامپ برای تبلیغات دیجیتال بیشتر از کلینتون پول خرج کرد

بررسی های انجام شده در این زمینه در فیس بوک نشان می دهد توجه ستاد انتخاباتی ترامپ به مقوله تبلیغات دیجیتال بسیار بیشتر از حدی بوده که پیش از این تصور می شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیس بوک: ترامپ برای تبلیغات دیجیتال بیشتر از کلینتون پول خرج کرد

 یکی از مقامات اجرایی برجسته فیس بوک می گوید در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، ستاد انتخاباتی ترامپ بیش از هیلاری کلینتون برای تبلیغات دیجیتال در فیس بوک پول خرج کرد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از هیل، بررسی های انجام شده در این زمینه در فیس بوک نشان می دهد توجه ستاد انتخاباتی ترامپ به مقوله تبلیغات دیجیتال بسیار بیشتر از حدی بوده که پیش از این تصور می شده است.

این توجه روندی مداوم و مستمر داشته و در تمامی روزها متداول بوده است. به گونه ای که موجب شده ترامپ تقریبا در تمامی روزهای تبلیغات انتخاباتی در این زمینه دست بالاتر را در مقایسه با هیلاری کلینتون داشته باشد.

اظهارات اندرو بوسورث مدیر ارشد فیس بوک در این زمینه بعد از آن صورت می گیرد که براد پاراسکیل مدیر پیکار تبلیغات دیجیتالی ترامپ مدعی شد وی و همکارانش برای تبلیغات دیجیتال مبالغ کمی هزینه کرده اند. پاراسکیل قرار است در سال 2020 نیز مدیریت پیکار تبلیغاتی ترامپ را به طور کامل برای انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا بر عهده داشته باشد.

استفاده حامیان ترامپ از فیس بوک برای انتشار اخبار جعلی و کذب بر ضد هیلاری کلینتون در دو سال اخیر عامل بحث و جدل های فراوانی بوده است و برخی صاحب نظران معتقدند پخش همین اخبار جعلی و قلابی یکی از عوامل اصلی شکست اولین نامزد زن دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بوده است.

نظرات بینندگان