arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰

نامه یاران بقایی برای واردات رژلب

تاسیس «بانک شرق» توسط برخی از این مدیران زندانی، از دیگر نکاتی بود که می توان آنرا از عجایب فعالیتهای مالی و اقتصادی در مناطق آزا دانست؛ موضوعی که با برخورد قاطع نهادهای نظارتی همراه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قاصد نوشت: تاسیس «بانک شرق» توسط برخی از این مدیران زندانی، از دیگر نکاتی بود که می توان آنرا از عجایب فعالیتهای مالی و اقتصادی در مناطق آزا دانست؛ موضوعی که با برخورد قاطع نهادهای نظارتی همراه شد.

در همین حال خبر می رسد، شوراي هماهنگي مناطق آزاد تجاري – صنعتي و ويژه اقتصادي با ارسال نامه ای به گمرک، با تشریح  کالاهاي ساخته شده در این مناطق خواستار صدور مجوز ورود برخی از محصولات این مناطق به داخل کشور با تسهیلات ویژه شده است.

از جمله این محصولات که در کنار اقلام بی اهمیتی مانند چراغ فلورسنت، مطرح شده « رژ لب جامد و مايع» است که توسط شرکت "م.آ" در کیش تولید می شود.

مشخص نیست آیا هیچ محصول باارزش تری برای مردم ایران در این مناطق تولید نمی شود که باید مجوز ورود چنین تولیداتی را صادر کرد؟ این در حالی است که پیش از این هم کارشناسان معتقد بودند مناطق آزاد چند سالی است از اهداف واقعی خود دور و به منطقه ای برای واردات محصولات لوکس و مصرفی خارجی تبدیل شده است که با تولیدات معرفی شده از سوی شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاري – صنعتي و ويژه اقتصادي این نظر عملا تایید می شود.

نظرات بینندگان