arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

سورپرایزهای ویژه دربی 86

در حالی امروز برگزار می شود که این بازی می تواند با اتفاق های ویژه ای همراه باشد که مهمترین آن حضور اینفانتینو،رییس فیفا و تماشای بازی از نزدیک است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 در حالی امروز برگزار می شود که این بازی می تواند با اتفاق های ویژه ای همراه باشد که مهمترین آن حضور اینفانتینو،رییس فیفا و تماشای بازی از نزدیک است.

به گزارش انتخاب؛ با این حال جدا از این ماجرا،اتفاق هایی هم ممکن است بیفتد که برای هواداران دو تیم یک سورپرایز ویژه را به همراه داشته باشد.

حضور رییس فیفا در دربی
بدن شک این یکی از مهمترین اتفاق هایی است که در طول تاریخ دربی قرار است بیفتد.اینفانتینو که دیشب به تهران رسید مهمترین تماشاگر این بازی است و با توجه به حضور رییس فیفا قطعا این مسابقه حساس تر از قبل هم خواهد شد.بازی خوب ،رفتار تماشاگران،امکانات و ...در حضور رییس فیفا می تواند کمک بزرگی را برای ایجاد روابط در آینده به ایران و فدراسیون فوتبال بکند.


فیکس شدن محسن مسلمان
برانکو در مصاحبه های اخیرش عنوان کرده که یک سورپرایز ویژه برای دربی دارد.خیلی ها بر این باورند که او پس از هفته ها می خواهد محسن مسلمان را برای دربی در ترکیب اصلی قرار بدهد.محسن یکی از تکنیکی ترین بازیکنان لیگ برتر و بهترین پاسور لیگ تا اینجای کار است و احتمال زیادی وجود دارد که در ترکیب سرخپوشان برای بازی با استقلال به میدان برود.از سوی دیگر شاید بشار رسن هم به عنوان یار فیکس به میدان برود که در این صورت گادوین منشا روی نیمکت خواهد نشست تا بار حملات پرسپولیس روی دوش مسلمان و بشار رسن بیفتد.


رحمتی بازی می کند یا نه؟
سید حسین حسینی که از حضور در دربی محروم است و با عکس هایی که از سید مهدی رحمتی منتشر شده و او را در حال مصدومیت نشان می دهد باید نگران این بود که چه کسی می خواهد از دروازه استقلال محافظت کند؟پزشکان استقلال در تلاش هستند تا هر طور شده رحمتی را به این بازی برسانند اما اگر تحت هر شرایطی کاپیتان نتوانست برای تیمش به میدان برود ارشیا بابازاده گزینه دیگری است که باید درون چارچوب قرار بگیرد.


خسرو حیدری دفاع چپ؟
خسرو حیدری هافبک راست استقلالی ها تخصص اصلی اش بازی در سمت راست است.او با سانترهایش معروف است و در شرایطی که میلاد زکی پور و امید نورافکن مصدوم بودند به عنوان هافبک چپ به میدان رفتند.خسرو اتفاقا عملکرد خوبی هم داشت و اگر به هر دلیلی زکی پور یا نورافکن به این بازی نرسند حیدری که تجربه بالایی هم دارد احتمالا باز هم در پست هافبک چپ به میدان خواهد رفت.


شفر و نخستین برد در دربی؟
استقلال با هدایت شفر یک باخت در کارنامه اش دارد و این دومین بار است که تیمش را مقابل پرسپولیس ارنج می کند.او که در بازی قبل فقط 10 روز زمان داشت تا تیمش را آماده دربی کند اما حالا بهترین نتایج را با استقلال گرفته و با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.اگر او موفق به پیروزی در این بازی شود به نخستین برد خودش دست پیدا می کند.


جشن قهرمانی پرسپولیس؟
پرسپولیسی ها برای قهرمان شدن نیاز به این دارند که 2 امتیاز کسب کنند.البته تحت یک سری شرایط اگر سایر حریفان آنها امتیاز از دست بدهند شاگردان برانکو در صورت مساوی هم می توانند جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند.با این حال اگر پرسپولیس موفق به شکست دادن استقلال شود دیگر منتظر سایر بازی ها نمی ماند و با سه امتیازی که می گیرد برای دومین بار پی در پی قهرمان لیگ برتر می شود.


حضور کی روش در آزادی
انتقاد مهمی که در ماه های گذشته به کارلوس کی روش انجام شده این است که او برای تماشای بازی های لیگ به ورزشگاه ها نمی رود و جالب اینکه واکنشی نیز در این خصوص از سرمربی تیم ملی شاهد نبودیم. حالا روز پنجشنبه در شرایطی که اینفانتینو رییس فیفا هم در ورزشگاه حضور دارد، خیلی ها منتظرند تا سرمربی پرتغالی تیم ملی نیز به آزادی برود و دربی را تماشا کند. البته کی روش اکنون برای اجلاس مربیان فوتبال جهان در سوچی روسیه حضور دارد. با این حال انتظار می رود که در سفری کوتاه به ایران هم که شده دربی پایتخت را به نظاره بنشیند.

نظرات بینندگان