arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰

دفتر یكی از علما در شیراز منفجر شد+عكس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دفتر نمایندگی آیت اله محمد باقر شیرازی از  علمای صاحب رساله مشهد واقع در خیابان قاآنی شیراز ساعت 3 و 15 دقیقه بامداد منفجر شد.

 به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، این انفجار منجر به جراحت سطحی یك طلبه و تخریب نزدیك به 40 درصد از بنا شده است.

حجت الاسلام مرتضی شیرازی فرزند آیت اله محمد باقر شیرازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در شیراز ضمن تایید این خبر اظهار داشت: حدس می زنم این انفجار كار وهابی ها باشد چرا كه مجالس مربوط به اهل بیت در دفتر آیت الله شیرازی به طور مدام برگزار می شود و این مسئله باعث عصبانیت وهابی ها شده است،لذا گمانم بر این است كه آنها با این انفجار زهر خود را ریخته اند.

وی با اظهار تاسف از این واقعه گفت:چرا باید در مملكت شیعه برای برپایی مجالس اهل بیت امنیت نداشته باشیم؟چند مدت پیش نیز مسجدی كه من متولی آن هستم را نیز آتش زدند كه همان وقت این مورد را به نهاد های امنیتی اطلاع دادم اما متاسفانه كسی جدی نگرفت.

مدتی پیش مسجد امام خمینی واقع در كوی دلگشا شیراز دچار آتش سوزی شده بود كه برخی این آتش سوزی را عمدی دانسته بودند.
   

حادثه خیابان قاآنی شیراز درحال بررسی است
یك مقام آگاه انتظامی اعلام كرد:حادثه ای كه حدود ساعت چهار بامداد چهارشنبه در خیابان قاآنی شیراز رخ داد و منجربه آتش سوزی در یك ساختمان شد، درحال بررسی است.

وی روزچهارشنبه به ایرنا گفت:هنوز هیچ دلیل مشخصی برای این رویداد،محرز نشده ولی امكان دارد این آتش سوزی ناشی از تركیدن لوله پوسیده گاز باشد كه همین مورد هم قطعی نیست.
او ادامه داد: بررسی ها مشخص خواهد كرد كه این حادثه، چه ابعادی داشته است.

سید مرتضی شیرازی به خبرنگار ما گفت:افرادی با هدف مقابله با افكار روشنگرانه آیت الله العظمی شیرازی كه مواضع ضد وهابیت و بهاییت دارد، دست به این كار زده اند و محل را دچار خسارت كرده اند.

دفتر آیت الله العظمی سید محمد باقر شیرازی دارای دو شعبه در شهر شیراز است كه دفتر حادثه دیده، شعبه یكم این دفتر محسوب می شود

آیت الله باقر شیرازی كیست؟

آیت الله حاج سید محمد باقر موسوی شیرازی فرزند مرجع عالیقدر تشیع مرحوم آیت الله العظمی حاج سید عبدالله طاهری شیرازی (قدس سره) است كه از دیرباز در شمار علمای مشهور عصر ومصر خود بودند .



وی پس از گذراندن دوره های مقدماتی وسطوح مختلف ، دربحث خارج فقه واصول ــ كه مقدمه وصول به مرتبه عالیه اجتهاد است ــ به اساتید محدودی اكتفا ننموده و همزمان با نظرات فقهی بزرگان و اساتید مختلفی آشنا شده و در مسیر كسب دانش ومعرفت ، بیش از پیش از مشعلهای فروزان فقاهت و تقوای عصر خود بهره مند گردید.

ایشان ساكن مشهد مقدس است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
1
6
معنی عصر ومصر را نفهمیدم نکنه همان چیز ومیز ، پنیر و منیر و..... است. آره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
8
4
ازاين نامردهاي بهائي همه چيز برمي ايد دولت بايدبيشتر هواسش جمع باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
1
7
بمب بوده؟؟؟
نارنجك دستي تخريبش بيشتره!!!
نظرات بینندگان