arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶

نماینده اهواز در مجلس:سایپا گام مهمی در تولید و اشتغال برداشته است

شرکت سایپا در زمینه صادرات خودرو و قطعات یدکی در چند سال گذشته پیشتاز بوده است که امیدواریم سایر صنایع کشور نیز در مسیر صادرات گام بردارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد و توسعه شرکت های خودروساز داخلی مانند سایپا باعث ایجاد اشتغال پایدار در صنعت کشور خواهد شد.
 
به گزارش سایپا نیوز؛ در سیزدهمین نمایشگاه خودرو استان خوزستان همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از غرفه سایپا گفت: صنعت خودرو یک صنعت پیشرو و مهم در کشور است که نیازمند توجه ویژه دولتمردان است.

نماینده اهواز در مجلس:سایپا گام مهمی در تولید و اشتغال برداشته است

وی افزود: صنعت خودرو باید در زمینه ایمنی و کیفیت همواره با نگاه بهبود محور محصولات جدیدی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، در کشور تولید و در اختیار هموطنان قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: گروه سایپا در چند سال گذشته تحول خوبی در تنوع محصولات تولیدی خود ایجاد کرده و این مهم باعث افزایش رضایت مندی مشتریان از این مجموعه شده است.

یوسفی افزود: شرکت سایپا در زمینه اشتغال مستمر مستقیم و غیرمستقیم در کشور نقش تاثیر گذاری دارد که امیدواریم روز به روز شاهد توسعه و رشد چنین شرکت های قدرتمتد صنعتی در کشور باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: صنایع داخلی باید علاوه بر توجه به بازار داخلی نگاه صادرات محور داشته باشند و از بازار چند صد میلیونی کشورهای همسایه غافل نشوند.

وی افزود: شرکت سایپا در زمینه صادرات خودرو و قطعات یدکی در چند سال گذشته پیشتاز بوده است که امیدواریم سایر صنایع کشور نیز در مسیر صادرات گام بردارند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تعاملات سازنده سایپا با صنعت قطعه سازی منجر به رشد تولید و افزایش اشتغال در صنایع وابسته شده است و این مهم موفقیت بزرگی در عرصه تولید و اشتغال کشور ایجاد کرده است.

یوسفی خاطر نشان کرد: حضورگروه سایپا با محصولات متنوع در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز نشان داد که این مجموعه مطابق با سلایق مشتریان، محصولات جدیدی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید کرده است.