arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

درخشان: ترکیب اولیه پرسپولیس مقابل استقلال عجیب بود

'حمید درخشان' سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ترکیب اولیه پرسپولیس برای دیدار شهرآورد بسیار عجیب بود و کاملا سورپرایز شدم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درخشان: ترکیب اولیه پرسپولیس مقابل استقلال عجیب بود

درخشان در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال، گفت: شهرآورد از نظر فنی بسیار ضعیف بود و پرسپولیس هم برخلاف انتظار عملکرد بسیار بدی داشت و بسیار متعجبم که چرا انقدر بازیکنان ما پر استرس و پر اشتباه بودند.


وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه نخست عملکرد بسیار بدی داشت و در نیمه دوم نیز تغییرات برانکو کمکی به تیم نکرد و نتوانست تاکتیک بسته استقلال را باز کند.


سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بی انگیزگی پایین بازیکنان برای من جای تعجب داشت و شاید قهرمانی زودهنگام دلیل این مساله بود.
وی در خصوص ترکیب اولیه تیم پرسپولیس، اظهار کرد: دلیل این چیدمان را نمی دانم و در این خصوص باید سرمربی تیم توضیح دهد، اما به اعتقاد من این ترکیب خیلی عحیب بود.


درخشان افزود: این شکست نباید در دیدار پرسپولیس و الوصل تاثیرگذار باشد و بازیکنان باید بدانند موفقیت در آسیا در حال حاضر از هر چیزی مهم تر است و دربی دیگر تمام شد. بازیکنان پرسپولیس با اقتدار قهرمان لیگ شدند و باید به خاطر این مساله به همه عوامل تبریک بگویم و این را بدانند شکست هم جزیی از فوتبال است.


وی افزود: الوصل حریف بسیار خوبی است و بازیکنان اصلا نباید این تیم را دست کم بگیرند. در این دیدار فقط باید به سه امتیاز فکر کنیم و در غیر این صورت با مشکلاتی روبه رو خواهیم شد.


سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیمکت نشینی مسلمان در بازی های اخیر، گفت: باید از وجود «محسن مسلمان» استفاده شود و مطمئن باشید او می توانست در کمک کردن به تیم نقش زیادی داشته باشد.


تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان