arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

بلایی که دانشجوی 19 ساله بر سر پدر و مادرش آورد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بلایی که دانشجوی 19 ساله بر سر پدر و مادرش آورد!

جیمز اریک دانشجوی 19 ساله صبح جمعه 11 اسفند، در حالیکه پدر و مادرش برای بردن او به خانه به خوابگاه رفته بودند، با شلیک گلوله آنها را به قتل رساند.

به گزارش انتخاب؛ بر اساس این گزارش‌ها جیمز اریک جونیور تنها یک روز پس از آن که به علت سوء مصرف مواد به بیمارستان مراجعه کرده بود، پدر و مادرش را که همزمان با آغاز تعطیلات بهاری دانشگاه‌ها به دنبالش آمده بودند، در داخل خوابگاه با گلوله از پای در آورد.

بنابر گزارش تلویزیون محلی «وی‌آی‌ال‌ایکس» قربانیان جیمز، اریک دیویس، ۴۸ ساله (پدر) و دیوا دیویس، ۴۷ ساله (مادر) هستند.

به گزارش پلیس میشیگان هر دو نفر در طبقه چهارم خوابگاه کمپل دانشگاه میشیگان مورد هدف قرار گرفته و کشته شده‌اند.

دانشگاه مرکزی میشیگان ۲۰ هزار دانشجو دارد و امروز در پی این تیراندازی برای ساعت‌ها در وضعیت فوق‌العاده قرار گرفت و بخش‌هایی از آن هنوز مسدود و در محاصره پلیس قرار دارد.

پلیس ایالت میشیگان هنوز هویت کشته شدگان که والدین ضارب بوده‌اند را تایید نکرده است، اما گفته است قربانیان از دانشجو و کارمندان دانشگاه نبوده اند.

دانشگاه میشیگان کشته شدن دو نفر در داخل این دانشگاه را تایید کرده است. دانشگاه میشیگان از جمله مراکز آموزشی آمریکا است که حمل و نگهداری سلاح در آنها ممنوع است.

دوربین‌های مداربسته، جیمز اریک (قاتل) را امروز نشان دادند که از ساختمان خوابگاه (محل تیراندازی) خارج می‌شود و در امتداد راه‌آهن به راه می‌افتد.

محوطه اطراف دانشگاه همچنان برای تحقیقات پلیس مسدود شده است.

نظرات بینندگان