arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

تدوین طرح «تهران ۱۴۰۰» با تاکید بر ورود کسب و کار نوین

رییس کمیسیون سلامت‎،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از تدوین طرح «تهران ۱۴۰۰»در کمیسیون سلامت و محیط‌زیست خبر داد که در این طرح به استارت‌آپ‌ها توجه جدی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تدوین طرح «تهران ۱۴۰۰» با تاکید بر ورود کسب و کار نوین

زهرا صدراعظم نوری در گفتگو با مهر با تاکید بر لزوم توجه جدی به توسعه و گسترش استارت‌آپ‌ها گفت: استارت‌آپ‌ها پدیده‌های جدیدی هستند که به عنوان یک ظرفیت و فرصت برای هر مجموعه ای قلمداد می‌شوند.

 

وی ادامه داد:  بسیاری از افراد جوان، خلاق، پویا و علاقه مند با ایده پردازی، فکر نو و خلاقیت می‌توانند به یک راهکار جدید به بهره‌وری بهتر و کیفیت بیشتری دست پیدا کنند و حتی در تامین منابع می‌توانند در  موضوع خاصی که به آن می پردازند موثر باشند.

 

رییس کمیسیون سلامت‌محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: پدیده استارت‌آپ پدیده جدیدی است که حتما باید به آن توجه شود و شورا هم نگاه مثبت دارد و به نوعی سعی می‌کند که از آن‌ها استفاده وحمایت کند.

 

نوری گفت: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران یک پیشنهاد دارد و آن هم تدوین طرح تهران ۱۴۰۰ است. در این طرح به استارت‌آپ‌ها توجه جدی شده و شرایط  برای فعالیت و  استفاده از ایده های و پیشنهادهای آنها فراهم می‌شود.

نظرات بینندگان