arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰

احمدی نژاد : خسته نباشید، به زودی پاسخگوی شما خواهم بود

رییس‌جمهور از کنار خبرنگاران عبور کرد و با «خسته‌ نباشید» گفتن به آنان امید داد که «به زودی در جلسه‌ای پاسخگوی سوالات شما خواهم بود».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا نوشت:

صبح روز چهارشنبه، جلسه هیات دولت به ریاست رییس‌جمهور در ساختمان دولت واقع در پاستور برگزار شد.

امروز در حیاط پاستور تریبونی تعبیه شده بود که معمولا رییس‌جمهور برای مصاحبه با خبرنگاران پشت آن قرار می‌گیرد، خبرنگاران نیز با توجه به وجود این تریبون، تصور کردند که احمدی‌نژاد قصد مصاحبه با آنان را دارد.


انتظار خبرنگاران برای اتمام جلسه دولت و شنیدن پاسخ‌های رییس‌جمهور در ارتباط با مسائل مختلفی که در سطح جامعه و در افکار عمومی مطرح است، حدود دو ساعت به طول انجامید.

این در حالی بود که رییس‌جمهور از کنار خبرنگاران عبور کرد و با «خسته‌ نباشید» گفتن به آنان امید داد که «به زودی در جلسه‌ای پاسخگوی سوالات شما خواهم بود».  

برخی از وزرا از جمله وزرای دادگستری، اطلاعات، ورزش و جوانان و ... از طرف دیگر حیاط دولت عبور کردند تا با خبرنگاران مواجه نشوند.  

اما تعداد دیگری از اعضای دولت از جمله وزیر اقتصاد ـ که سخنگویی اقتصادی دولت را نیز بر عهده دارد ـ بهمنی رییس کل بانک مرکزی ـ که می‌گفت تازه از سفر برگشته است ـ ، شیخ‌الاسلام وزیر کار، رفاه و تعاون، غضنفری وزیر صنعت، تجارت و معدن، وحیدی وزیر دفاع، میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور، مجتهدزاده رییس مرکز امور زنان و خانواده، بداغی معاون حقوقی رییس‌جمهور و ... برای انجام گفت‌وگو در جمع خبرنگاران حاضر شدند.  

در این بین بهمنی رییس کل بانک مرکزی و همچنین حسینی سخنگوی دولت به صورت مبسوط به سوالات خبرنگاران در ارتباط با سوءاستفاده مالی اخیر، تخلف رخ داده و آخرین پیگیری‌ها در این رابطه پاسخ دادند. 
نظرات بینندگان