arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

تیم‌هایی که گزینه سقوط به دسته اول هستند

پیروزی تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیداری شش امتیازی مقابل نفت تهران باعث شد تا فشردگی امتیازات در انتهای جدول تنور رقابت بین چند تیم در پایین جدول را داغ تر از قبل کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم‌هایی که گزینه سقوط به دسته اول هستند

شاید سیاه جامگان تاحدودی خیال دیگر تیم‌ها را بابت یک تیم سقوط کننده راحت کرده باشد، اما رقابت شدیدی بین چند تیم برای قرار نگرفتن در خطر سقوط ایجاد شده است.


به گزارش انتخاب؛ پیروزی تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیداری شش امتیازی مقابل نفت تهران باعث شد تا فشردگی امتیازات در انتهای جدول تنور رقابت بین چند تیم در پایین جدول را داغ تر از قبل کند.


به جز سیاه جامگان که با ۱۵ امتیاز فاصله زیادی با تیم‌های بالاسری‌اش داشته و از شانس کمی برای بقا در لیگ برتر برخوردار است، استقلال خوزستان و سپیدرود با ۲۳ امتیاز و نفت تهران با ۲۴ امتیاز سه تیمی هستند که خطر سقوط به دسته یک بیشتر از تیم‌های دیگر آنها را تهدید می کند.


پدیده ۲۶ امتیازی یکی دیگر از تیم هایی است که روی کاغذ خطر سقوط آن را تهدید می کند. هرچند قدری عجیب و غیر قابل باور است، اما حتی سپاهان که به لطف دو پیروزی پی در پی ۲۷ امتیازی شد هنوز کاملا از خطر سقوط دور نشده است.


اگر استقلال خوزستان در آخرین بازی از هفته بیست و پنجم مقابل نفت تهران تن به شکست می‌داد، تا حدود زیادی نفت، پدیده و سپاهان را از ورطه سقوط رهایی می‌داد و شانس‌های خود را برای بقا در لیگ برتر کمرنگ می‌کرد. اما تک گل عادل کلاه کج کافی بود تا امتیازات استقلال خوزستان به نفت و سپیدرود نزدیک شده و گره کوری که در انتهای جدول لیگ برتر بود را کورتر نماید.

منبع: مهر
نظرات بینندگان