arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

اتفاقات عجیب در فوتسال بانوان

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با اشاره به بی‌نظمی‌های لیگ برتر کشور و ناتماتم ماندن دیدار تیمش برابر استقلال ساری، گفت: من هیچوقت حاضر نیستم قهرمانی را ناجوانمردانه به دست بیاورم و به بازیکنان یاد داده‌ام که مرام، معرفت و اخلاق داشته باشند و قهرمانی اهمیتی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اتفاقات عجیب در فوتسال بانوان

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با اشاره به بی‌نظمی‌های لیگ برتر کشور و ناتماتم ماندن دیدار تیمش برابر استقلال ساری، گفت: من هیچوقت حاضر نیستم قهرمانی را ناجوانمردانه به دست بیاورم و به بازیکنان یاد داده‌ام که مرام، معرفت و اخلاق داشته باشند و قهرمانی اهمیتی ندارد.

به گزارش انتخاب؛ زیور بابایی در خصوص نیمه‌تمام ماندن دیدار این تیم برابر استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: من مقصر تمام این بی‌برنامه‌گی‌ها و بی‌نظمی‌ها را خانم نصیری، مسوول فوتسال بانوان فدراسیون می‌دانم.


وی در ادامه درباره سفر تیمش به ساری، عنوان کرد: پس از این‌که پرواز ما کنسل شد، مجبور شدیم از تهران تا ساری را با اتوبوس برویم که در مسیر نیز خانم زیبا، سرپرست تیم با خانم نصیری تماس گرفت و اعلام کرد با توجه به این‌که ساعت 3 شب به ساری می‌رسیم، خواهش می‌کنم با توجه به همکاری که باشگاه حفاری با تیم‌های دیگر داشته است، لطف کنید و بازی با ساری را با دو ساعت تاخیر برگزار کنید که خانم نصیری هم این موضوع را پذیرفت.


سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: دیگر کسی با ما تماسی نگرفت و ما هم با توجه به صحبتی که با خانم نصیری داشتیم، فکر می‌کردیم بازی قرار است ساعت 13 برگزار شود ولی صبح روز مسابقه ناظر بازی با ما تماس گرفت و گفت کجا هستید که به او گفتیم مگر قرار است بازی ساعت 11 برگزار شود و مگر به شما اعلام نکردند که مسابقه با دو ساعت تاخیر از ساعت 13 برگزار می‌شود؟


وی با طرح این سوال که به نظر شما این موضوع آن هم در دیداری که تفاضل گل برای ما مهم بود شک برانگیز نیست و آیا باید با ما این‌گونه رفتار شود، عنوان کرد: ما به هر صورتی که بود، خودمان را به سالن رساندیم تا فقط به ما باخت ندهند و واقعا فشار زیادی را متحمل شدیم. در بدو ورودم به سالن به سمت داوران رفتم و گفتم این موضوع از بی‌برنامگی و بی‌نظمی فدراسیون است و چرا باید این اتفاق بیافتد؟ در صورتی که ما با خانم نصیری هماهنگ کرده بودیم.


بابایی خاطرنشان‌کرد: وقتی در محل سالن بودم، با خانم نصیری تماس گرفتم و به او گفتم مگر شما اطلاع نداشتید که ما دیر موقع به ساری می‌رسیم و خواستیم بازی با دو ساعت تاخیر برگزار شود و شما هم پذیرفتید؟ که او هم به من گفت ناظر بازی شب گذشته با خانم زیبا تماس گرفته و گوشی او در دسترس نبوده است. من هم به خانم نصیری گفتم اکنون سیستم گوشی‌های همراه به صورتی شده است که اگر کسی در دسترس نباشد، پیامک تماس‌ها برای او می‌آید و ما هیچ تماسی از سوی ناظر بازی یا تیم حریف نداشتیم.


وی ادامه داد: من بعد از تماس با خانم نصیری به ناظر مسابقات گفتم آیا شما شب گذشته با ما تماس گرفتید و ما در دسترس نبودیم که گفت خیر. امروز صبح با شما تماس گرفتم که خانم زیبا جواب داد. باید بگویم هیچ چیزی به اندازه دروغ من را آزار نمی‌دهد و همیشه سعی کرده‌ام درست زندگی کنم و دروغ نگویم.


سرمربی تیم فوتسال بانون ملی‌حفاری گفت: وقتی قرار شد بازی کنیم، تیم حریف با چهار نفر وارد میدان شد و اعلام کرد که به خاطر دیر آغاز شدن بازی، تعدادی از نفرات‌شان قهر کردند و رفتد و هرچه با آن‌ها تماس می‌گیریم که برگردند، جواب ما را نمی‌دهند. من هم خواهش کردم که این بازی معوقه اعلام شود زیرا جوانمردانه نیست که تیم من با پنج نفر برابر چهار نفر بازی کند که گفتند تیم مقابل می‌خواهد با همین تعداد نفرات بازی کند. حتی بازیکنانم می‌گفتند در مرام و معرفت‌ ما نیست که این‌گونه بازی کنیم. این دیدار برای بیشتر کردن تعداد گل‌های‌مان برای ما بسیار مهم بود ولی بازیکنانم می‌گفتند که عنوان قهرمانی را به این صورت نمی‌خواهیم.


وی افزود: در حین بازی نیز دو بازیکن تیم حریف مصدوم شدند و در نهایت بازی با همان 13 گلی که ما در 10 دقیقه اول به ثمر رساندیم، به پایان رسید. بعد هم نمی‌دانم چه کسی فیلمی از زمانی که حریف با سه نفر برابر ما بازی می‌کرد را در فضای مجازی پخش کرد تا با آبروی افراد بازی کنند، در حالی‌که ما خواهش کردیم که این بازی برگزار نشود.


بابایی عنوان کرد: من هیچوقت حاضر نیستم قهرمانی را ناجوانمردانه به دست بیاورم و به بازیکنان یاد داده‌ام که مرام، معرفت و اخلاق داشته باشند و قهرمانی اهمیتی ندارد اما این‌که ما را دور بزنند و به ما دروغ بگویند، سخت است. قهرمانی مبارک تیم پالایش نفت آبادان باشد و خوشحالم که جام در خوزستان می‌ماند.


وی گفت: من طی مصاحبه‌های قبلی هم گفتم که در پیش آمدن این جریانات، نه تیم ما و نه تیم استقلال ساری مقصر بود، بلکه مقصر اصلی مسوول لیگ برتر فوتسال بانوان فدراسیون است.


سرمربی تیم فوتسال بانون ملی‌حفاری با اشاره به این بیت شعر "هر کس بد ما به خلق گوید، ما صورت او نمی‌خراشیم، ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم"، گفت: تنها ناراحتی من این است که در این قضایا صداقت وجود نداشت و دروغ شنیدیم و همانطور که گفتم مقصر اصلی را فرد دیگری می‌دانم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان