arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰

نماینده مجلس: امنیت ایران، مدیون تبریز است، اصلا تو کی هستی؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم تبریز به صحبت‌های حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، روز گذشته حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران در مصاحبه ای گفت اگر بدانیم امنیت در تبریز وجود ندارد هیچ داوری را برای بازی های تیم های تبریز نمی فرستیم.

در همین رابطه روز گذشته رضا رحمانی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: «بنده هرگز متوجه نمی شوم که این آقای عسگری چرا چنین نقل قولی کرده است. آقای عسگری اصلا شما کی هستید که در مورد امنیت کشور حرف می زنید؟ مگر چیزی از امنیت سر در می آورید؟ بر اساس تمام آمارها تبریز امن ترین شهر ایران است و اصلا امنیت کشور مدیون تبریز است. آن وقت این آقا طوری حرف می زند انگار هر داوری برای بازی های تراکتور به تبریز می رود با مشکل مواجه شده است.»

رحمانی ادامه داد: «متاسفانه کمیته داوران طوری عمل کرده که برخی فکر می کنند در اشتباهات داوران برای تراکتورسازی عمد و غرضی در کار است، در صورتی که مسئولان نباید بگذارند چنین استنباطی انجام شود. صحیح نیست با گفتن حرفهای "بیخودی و نابخردانه" جوسازی کرده و جوانان یک استان را به مسائلی غیرفوتبالی و امنیتی متهم کرد.»

نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین با انتقاد از عملکرد وزیر ورزش در مدت کوتاه حضورش در این وزارتخانه ادامه داد: «این آقای عباسی با شعار عدالت محوری وزیر ورزش و جوانان شد اما چیزی که می بینیم غیر از آن شعارهاست. عباسی دوست و همکار قدیمی من است ولی انتظار داریم احترامی که به استقلال و پرسپولیس می گذارد، در مورد تراکتورسازی و سایر تیم های پرطرفدار نیز داشته باشد. این همه خرج کرده تا پرسپولیس و استقلال را احیا کند ولی زیردستانش این طور در مورد تراکتورسازی حرف می زنند. من از وزیر ورزش می خواهم عسگری را اخراج کند تا دیگر کسی نتواند راجع به امنیت یک شهر و یک کشور نظر دهد. همه هزینه ها، بودجه ها و پول ها برای تیم های پایتخت است انگار نه انگار که تیم های دیگر هم وجود دارند. بنده و سایر نمایندگان استان ها و شهرهای آذری زبان به شدت از طرح سوال از وزیر ورزش استقبال می کنیم و معتقدم پس از تعطیلات یک هفته ای مجلس، آقای عباسی باید به مجلس آمده و بابت اتفاقاتی که افتاده پاسخگو باشد.»

رحمانی اضافه کرد: «ما هنوز به این باور نرسیده ایم که تراکتور یک ظرفیت است و در آسیا هیچ تیم باشگاهی وجود ندارد که در هر بازی خود بیش از 70 هزار هوادار را به استادیوم بکشاند ولی تراکتورسازی چنین ظرفیتی را از خود بروز داده است. حالا ببینید چگونه با چنین تیمی رفتار می شود. آقایان احساسی می شوند و حرفی می زنند اما باید پاسخگوی حرف هایشان باشند. آقای عباسی باید به زیردستان خود ابلاغ کند که ما آذری ها نسبت به تراکتورسازی حساسیم و کسی حق ندارد حساسیت ما را برانگیزد. یا عسگری بابت حرفی که زده عذرخواهی می کند یا کاری می کنیم وزیر ورزش او را عزل از خدمت کند.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
8
3
ما ترک های آذربایجان ! آقای به اصطلاح نماینده تبریز!
تیراختور چشم خیلی ها رو در آورده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
6
5
ای ول نماینده تبریز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
0
2
این هوادارای تراکتور خوب حال تماشاگرای استقلال و پرسپولیس رو میگیرن.آقای عسگری هم مثل ده بیست سال پیش فکر میکنه فوتبال یعنی استقلال و پرسپولیس.
نظرات بینندگان