arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
شکست آیفون ایکس را فراموش کنید

فروش گلکسی اس 9 پایین تر از حد انتظار است

علیرغم پیش بینی ها گلکسی اس 9 موفق نشده آن طور که انتظار می رفت پر فروش باشد . گرچه این گوشی هم اکنون در مرحله آزمون پیش فروش قرار دارد، اما چندان کامیاب نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

علیرغم پیش بینی ها گلکسی اس 9 موفق نشده آن طور که انتظار می رفت پر فروش باشد . گرچه این گوشی هم اکنون در مرحله آزمون پیش فروش قرار دارد، اما چندان کامیاب نبوده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از بی جی آر علیرغم این که بارها و بارها تاکید شده بود قرار است، گلکسی اس 9 رقیبی سرسخت برای ایفون ایکس باشد، اما این موبایل موفق نشده انتظارها را براورده کند.

طی چند روز اخیر سامسونگ پیش فروش پرچمداران جدید خود، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را آغاز کرده است. پیش از ان انتظار می رفت این فروش تا 50 درصد بالاتر از نرخ کنونی باشد، اما به نظر می رسد اکنون این رقم بسیار پایین تر از حدی باشد که تصور می شد .

حتی در یک بررسی دقیق تر موضوع پیچیده تر می شود وقتی بدانیم که براساس آمارهای ارائه شده پیش‌فروش گلکسی اس ۹ برابر یا کمی پایین‌تر از پیش فروش نسل پیش یا همان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است.

 با همه این ها ، یک منبع آگاه مدعی شده که پیش فروش گلکسی اس ۹ مشابه نسل پیشین این گوشی هوشمند است. منبع مورد نظر به این نکته اشاره کرده که آغاز پیش فروش دقیقا دو روز پس از رونمایی باعث شده تا پیش فروش پایین‌تر از انتظارات اولیه باشد. پیش فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ۸ روز پس از معرفی این گوشی‌های هوشمند آغاز شد.

با همه این ها ، سامسونگ هنوز اطلاعات و آمارهای رسمی در رابطه با فروش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را ارائه نکرده است. کمپانی کره‌ای در پیش‌بینی‌های اولیه خود اعلام کرده که انتظار دارد تا فروش بالاتری را در مقایسه با نسل گذشته تجربه کند.

نظرات بینندگان