arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰

مشاور وزیر: مسئولان سابق ایران در مصر فتنه سال 88 را طراحی کردند

مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران گفت: وقتی توطئه‌های آمریکا برای تحمیل جنگ بر ایران نقش بر‌آب شد در جلساتی که مسئولان سابق ایران در مصر داشتند فتنه سال 88 طراحی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران گفت: وقتی توطئه‌های آمریکا برای تحمیل جنگ بر ایران نقش بر‌آب شد در جلساتی که مسئولان سابق ایران در مصر داشتند فتنه سال 88 طراحی شد.

ابراهیم راحمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از از جانبازان و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب کاشان اظهار داشت: قائله 88 که آمریکا در آن به طور مستقیم وارده شده بود با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی شد و نقشه دشمن در شکست جمهوری اسلامی به وسیله جنگ نرم با نظام نقش بر آب شد.

وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: ایران در هشت سال دفاع مقدس بدون کمک هیچ کشوری در برابر همه دنیا ایستاد و به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی عراق، غنایمی از 39 کشور جهان و اسیرانی از 11 کشور دنیا به اسارت گرفتند که نشان‌دهنده قرار گرفتن همه دنیا در مقابل انقلاب اسلامی بود.

مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران خاطرنشان کرد: بعد از جنگ عراق با ایران تحرکات زیادی از سوی آمریکا انجام شد تا جنگ دیگری به ایران تحمیل شود اما هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را پیدا نکرد.

راحمی در بخش دیگری از سخنان خود ایده امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی را در حال تحقق دانست و گفت: این تئوری امام راحل امروز از سوی مسلمانان کشورهای اسلامی پذیرفته شده است و در اکثر کشورهای منطقه حرکت‌های اسلام‌گرایانه خوبی آغاز شده که در حال به چالش کشیدن نظام سلطه آمریکاست.

در ادامه این مراسم فرمانده بسیج سپاه کاشان نیز با تجلیل از طرح ابتکاری شرکت آب و فاضلاب کاشان برای مزین کردن تأسیسات این شرکت به نام شهدای عملیات دفاع مقدس ابراز کرد: رزمندگان اسلام در مدت هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر سلاح ایمان و نماز شب در مقابل ارتش پیشرفته صدام پایداری کردند.

جواد نائینی با اشاره به اینکه جنگ با مظلومیت رزمندگان اسلام سپری شد گفت: در حالی که رزمندگان اسلام از داشتن یک تیر فشنگ و یک سلاح ساده محروم بودند تمام دنیا از ارتش عراق حمایت می‌کرد.
وی افزود: بدن رزمندگان جوان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تکه تکه شد تا اسلام و جمهوری اسلامی پایدار بماند.

نائینی با اشاره به اینکه جنگ ادامه دارد و همیشه در حال جنگ هستیم و تا ظهور امام عصر (عج) برسد این نبرد ادامه دارد افزود: استقامت در دین و عمل به تکلیف در پیروی از ولایت زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان نیز در این مراسم با اشاره به این رهنمود مقام معظم رهبری که بزرگداشت یاد شهدای دفاع مقدس یک فریضه و وظیفه بزرگ است عنوان کرد: ما باید به این فریضه و وظیفه خود در هر شرایطی عمل کنیم.

ابوالفضل صدرائیه شهدا را نگین درخشنده تمامی عرصه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در همه دوران و عرصه‌های تاریخ ایران اسلامی دورانی پرافتخار و گران‌بهایی است که مانند نگینی درخشنده برای تمامی دوران است.

وی ادامه داد: ما مدیون خون شهدایی هستیم که جنگ تحمیلی را برای خودشان به گنجی از ایثار، معرفت و ظهور استعدادهایی از انسان‌هایی با روحی متعالی تبدیل کردند.

صدرائیه با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس با خدای خود معامله‌ای نیکو کرده‌اند افزود: امروز پاسداری از خون شهدا و آرمان‌های شهدا تکلیفی است که بر عهده همه ما گذاشته شده‌است.

وی نامگذاری تأسیسات شرکت آب و فاضلاب کاشان در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و شهرهای قمصر و نوش‌آباد را با هدف حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا و جانبازان و ایثارگران 8 سال جنگ تحمیلی اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان نامگذاری و مزین نمودن تأسیسات شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان و آران و بیدگل به نام شهدای عملیات های دفاع مقدس که از این دو شهرستان در 8 سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند را از ابتکارات شرکت آب و فاضلاب کاشان دانست.

در پایان مراسم یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران و جانبازان شرکت آب و فاضلاب کاشان ضمن رونمایی نمادین نامگذاری تأسیسات شرکت و آب و فاضلاب کاشان به نام شهدای عملیات های دفاع مقدس و تجلیل از جانبازان و ایثارگران شرکت‌های آب و فاضلاب کاشان و آران و بیدگل مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مقداد و امور ایثارگران شرکت و آب و فاضلاب کاشان نیز برگزار شد و حسینیان مقدم به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی و از زحمات واجدی فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج مقداد تجلیل شد.

یک سوم پرسنل شرکت آب و فاضلاب شهرستان از نیروهای جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
1
1
جل الخالق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
0
0
نه بابا . يعني آب بازيها هم طراحي اونا بوده؟!
نظرات بینندگان