arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

اسیدپاشی در محور خوش ییلاق خانم جوان را روانه بیمارستان کرد

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر از مصدومیت یک خانم جوان بر اثر اسیدپاشی در محور خوش ییلاق ( آزادشهر - شاهرود) خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسیدپاشی در محور خوش ییلاق خانم جوان را روانه بیمارستان کردسید غلامرضا قاضوی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حوالی ساعت 4 عصر امروز یک دستگاه خودروی پژو 206 که راننده آن خانم جوانی بوده است در محور خوش ییلاق مورد اسیدپاشی از سوی شخصی ناشناس قرار گرفت.
وی افزود: براساس گزارشات رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این خانم جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی 206 را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده و متواری می شوند.
وی گفت: با اعلام این حادثه، نیروهای امدادی به سرعت به محل اعزام شده و خانم جوان را به دلیل سوختگی 40 درصد که در ناحیه گردن و پایین تر ایجاد شده بود به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند.
قاضوی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی مصدوم در حال حاضر پایدار گزارش شده است و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان اسید پاشی و روشن شدن انگیزه این سوءقصد از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است.
شهرستان آزادشهر با 85 هزار جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و محور خوش ییلاق، مسیر اتصال استان گلستان به سمنان از طریق آزادشهر - شاهرود است.

نظرات بینندگان