arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

چاوز: حالم خوب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هوگو چاوز، رئیس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه ضمن تکذیب گزارشهای مربوط به وخامت وضع جسمانی اش گفت : وی در شرایط مناسبی به سر می برد.

روز چهارشنبه روزنامه آمریکایی اِل نیو هرالد گزارش داده بود چاوز به دنبال از کار افتادگی کلیه به بیمارستانی نظامی منتقل شده است. این روزنامه به نقل از یک منبع گزارش داد وضع عمومی چاوز بسیار خطرناک است.

چاوز در مصاحبه ای تلفنی با تلویزیونی دولتی وی تی وی این کشور گفت: "من حالم خوب است و هر روز بهبودی ام بهتر می شود. برای تحقق این امر، نظم و انضباط لازم است و من آن را دارم."

رئیس جمهور ضد آمریکایی ونزوئلا که از بیماری سرطان رنج می برد، گفت: "به رغم شایعاتی که اخیرا درباره من منتشر شده است، وضع من بسیار خوب است و از مردم ونزوئلا می خواهم به این قبیل شایعات توجهی نکنند."

با اینکه محل اقامت چاوز در این مصاحبه مشخص نبود، وی گفت: فعالیت های خود را ادامه می دهد ولی به سبب مداواهای پزشکی از شدت این قبیل فعالیت ها کاسته است.

پزشکان کوبایی در بیستم ماه ژانویه با انجام یک عمل جراحی، غده ای سرطانی را از بدن چاوز خارج ساختند. مقامات ونزوئلایی به جزئیات بیشتر درباره ماهیت بیماری چاوز اشاره نکرده اند.

وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا نیز ضمن تکذیب گزارش روزنامه آمریکایی گفته بود: "این روزنامه نگاران نیو هرالد هستند که نیاز به بستری شدن دارند و آن هم نه در بیمارستان بلکه در تیمارستان."
نظرات بینندگان