arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶

شهنازی: امیدوارم اولین مدال المپیک را در وزنه برداری بانوان بدست آوریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم از بین خانم‌ها که به تازگی وزنه برداری بانوان را آغاز کرده‌اند، اولین مدال المپیک به دست بیاید و نام آنها نیز در تاریخ ثبت شود.


به گزارش ایسنا، شاهرخ شهنازی پیش از آغاز کلاس آموزشی وزنه‌برداری اعضای تیم ملی بانوان در اهواز اظهار کرد: من با یک پیام به اینجا آمده‌ام و برای شما که به تازگی وارد دنیای وزنه‌برداری شده‌اید، می‌تواند پیام مثبتی باشد؛ وزنه‌برداری جزو شناسنامه ورزش ایران است که مدال المپیک را هم در این رشته به دست آورده‌اید و اسم مرحوم سلماسی در تمام تاریخ ایران ثبت شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم از بین شما خانم‌ها که به تازگی این رشته را آغاز کرده‌اید، اولین مدال المپیک وزنه‌برداری به دست بیاید و شما نیز در تاریخ ثبت شوید. هر چند امکانات ما در اینجا بالا نیست، ولی حتماً مهمانان خارجی‌مان که به اینجا آمده‌اند احساس می‌کنند چقدر ایران علاقه‌مند و مصمم است که بانوان نیز در این رشته فعالیت کنند و مطمئن باشید در آینده خیلی نزدیک شاهد حضور شما در مسابقات بین‌المللی خواهیم بود. با اراده‌ای که در آقای مرادی و همکارانشان و همچنین دوستانشان در وزنه برداری خوزستان که واقعاً بازوی اصلی وزنه‌برداری کشور است می‌بینم، به این مهم بسیار امیدوار هستم.
وی خاطرنشان کرد: از نقطه‌نظر کمیته ملی المپیک می‌گویم که وزنه‌برداری برای ما از مهم‌ترین ورزش‌ها است و آمدن من به اینجا این پیام را می‌دهدکه وزنه‌برداری برای ما چه در عرصه جهانی و چه آسیایی برای کشور مهم است و ما قطعاً از این رشته هم حمایت معنوی و هم مالی خواهیم داشت. در سال ۹۷ نیز حمایت مالی خیلی خوبی را از این رشته خواهیم داشت تا ان‌شاءالله بتوانیم شاهد موفقیت وزنه‌بردارانمان در آسیا و سپس المپیک ۲۰۲۰ باشیم.


شهنازی با اشاره به حضور نایب رییس فدراسیون جهانی در ایران گفت: بسیار خوشحال هستم که آقای مرادی توانست نایب رئیس فدراسیون جهانی را به ایران دعوت کند و از طرف کمیته ملی المپیک نیز از خانم اورسلا بابت آمدن به اینجا قدردانی می‌کنم. آقای تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی یک جمله دارد که من هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم و این است که وزنه‌برداری در دنیا بدون ایران کمی بی‌مفهوم است و بدون ایران آن رونق لازم را ندارد و این پیام خیلی خوبی است. خوشبختانه ما مدیر قابل و با تجربه به نام آقای مرادی را داریم که آرزوی موفقیت برای او دارم. وقتی من در این سالن می‌بینیم وزنه‌برداران خردسال هم حضور دارند امیدوار می‌شویم که در آینده این ورزش حتماً رشد خواهد کرد و ایران در آینده قهرمان المپیک و جهانی خواهد داشت.


 علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: وزنه‌برداری بانوان جدیداً وارد خانواده وزنه‌برداری ایران شده است و به شما وزنه‌برداران که به تازگی وارد جمع وزنه‌برداری کشور شده‌اید، خوش‌آمد و تبریک می‌گویم. آینده وزنه‌برداری بانوان ایران توسط شما رقم خواهد خورد.


او ادامه داد: از آقای شهنازی رئیس کمیته ملی المپیک که همیشه از ورزش و وزنه‌برداری حمایت می‌کند، قدردانی می‌کنم. بسیار خوشحال هستیم که اولین کلاس آموزشی بسیار معتبر برای بانوان امروز به صورت ویژه در کشور برگزار شد. از خانواده‌هایی که امروز به ورزش وزنه‌برداری در کلان کار روی آورده‌اند، قدردانی می‌کنم و وظیفه ما نیز حمایت است و قطعاً از فعالیت‌‎های خوب شما نیز چه در رویدادهای داخلی و چه در رویدادهای بین‌المللی با ویژگی‌ها و مسائل ارزشی حمایت‌های بسیار ویژه‌ای خواهیم داشت و انشاءالله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز حتماً حمایت‌های خوبی خواهد داشت.

 
نظرات بینندگان