arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

شکست خانگی الهلال ؛ رقیب استقلال همچنان روی نوار ناکامی

هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال عربستان با شکست الهلال همراه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا، رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال عربستان امشب با دو بازی حساس و مهم پیگیری شد. دیدارهای تیم های الهلال و الاهلی بنا به تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان از این هفته به صورت همزمان برگزار شد و در همین گام نخست، یک شوک بزرگ به الهلال وارد شد.

تیم فوتبال الهلال که با 4 امتیاز اختلاف بالاتر از الاهلی قرار داشت، امشب در خانه تیم الاتفاق به میدان رفت و در کمال ناباوری با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. الکوایکبی و کیس گلهای میزبان را به ثمر رساندند و محمد شلهوب در دقیقه 94 یکی از گل ها را برای تیم صدرنشین جبران کرد. این دومین باخت الهلال در فصل جاری لیگ عربستان بود.

در بازی همزمان اما الاهلی عربستان میهمان تیم القادسیه بود و توانست حریف خود را با یک گل شکست دهد. موتاز هوساوی تک گل این بازی را برای سبزپوشان جده به ثمر رساند.

حالا با این نتایج الهلال با 49 و الاهلی با 48 امتیاز در رده های اول و دوم لیگ عربستان قرار گرفته اند. در حالی که تنها 3 هفته تا پایان فصل باقی مانده، تک بازی رودرروی این دو تیم که روز 18 فروردین ماه سال 97 در شهر جده برگزار می شود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند تعیین کننده قهرمان نهایی لیگ عربستان باشد.

 

نظرات بینندگان