arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

سپاهان به فيفا شكايت كرد

مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: با وجود حذف از ليگ قهرمانان آسيا، با شكايت به فيفا همچنان به دنبال اعاده حق‌مان هستيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: با وجود حذف از ليگ قهرمانان آسيا، با شكايت به فيفا همچنان به دنبال اعاده حق‌مان هستيم.

به گزارش انتخاب، عليرضا رحيمي به رغم حذف تيم فوتبال سپاهان از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا همچنان نسبت به بازگرداندن اين تيم به گردونه بازي‌ها اميدوار است و در اين‌باره اظهار كرد: احساس مي‌كنم قانون كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) در اينجا ايست كرده است چرا كه طبق آيين‌نامه‌اي كه نزد ماست سپاهان تخلفي نكرده و طبق آيين‌نامه‌اي كه مسوولان تيم السد قطر دارند، سپاهان تخلف كرده است! تيم ما در دو ديدار رفت و برگشت پيروز شد و بسيار تاسف‌بار است كه از گردونه رقابت‌ها كنار مي‌رود. ما وكلاي خوبي گرفتيم و پيگير شكايت به فيفا هستيم.

رحيمي گفت: سه سوال اساسي درباره شرايط سپاهان همچنان در ذهن من وجود دارد كه متاسفانه پاسخي براي آنها نيست؛ اول آن كه چطور ورزشكاري كه با مبالغ قابل توجهي قرارداد جديدي را با باشگاه مي‌بندد، پرونده‌اي كه حاوي اطلاعاتي فني، پزشكي، حقوقي و... اوست، همراه ندارد؟! با اين وضعيت چطور با او قرارداد بسته شده است؟ سوال دوم هم اين كه حال بعد از دقت نكردن در عقد چنين قراردادي، مسوول بعدي كه وظيفه كنترل اخطارها و مسايل اين‌چنيني بازيكنان است، وظايفش را به درستي انجام نداده است؟!

وي ادامه داد: بنده بيست روز است در سپاهان مشغول شدم؛ ما 110 پرسنل در باشگاه داريم و در اين مدت حتي يك‌نفر را جابجا نكردم. سوال سوم هم به پيدا كردن راه عبور از مشكلي كه برايمان پيش آمده مربوط مي‌شود كه با آيين‌نامه‌هاي متفاوتي از سوي AFC مواجه شديم! الان يك بچه هفت‌ساله هم مي‌داند كه بازيكن دواخطاره از بازي بعدي محروم است اما ما با قوانين تعجب‌آوري مواجه هستيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان تاكيد كرد: ما حتي اگر يك‌درصد هم شانسي براي سپاهان قائل باشيم تمام تلاشمان را براي اعاده حق‌ اين تيم بكار مي‌بنديم اما در عين باشگاه بايد نسبت به دو سوال اول پاسخگو باشد!

رحيمي با انتقاد از عملكرد مسوولان قطري در برگزاري بازي سپاهان و السد، خاطرنشان كرد: قطري‌ها زشت‌ترين كار را با ما كردند و دماي هواي ورزشگاه را در نيمه دوم افزايش دادند! حين تمرين تيم كه يك‌روز پيش از بازي برگزار شد دماي هواي استاديوم بين ده تا پانزده درجه سانتيگراد بود. در جريان مسابقه و در نيمه نخست همين وضعيت وجود داشت اما در نيمه دوم كه ما دو گل از حريف پيش بوديم، دماي هوا را به بيش از پنجاه درجه سانتيگراد افزايش دادند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
0
5
بابا بي خيال ديگه پول باشگاه رو صرف وکيل و دادگاه و ترجمه نکن!
به جاش قبل از هر بازي يه نگاهي به سايت هاي خبري بندازي بد نيست..
نظرات بینندگان