arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

سردار مهری: خودروهای دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه، متوقف می شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند تا 15 فروردین گفت: خودروهایی که بالای یک میلیون جریمه دارند، قطعا متوقف و به پارکینگ هدایت می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار مهری: خودروهای دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه، متوقف می شوندسردار "تقی مهری" در حاشیه سیزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی با بکارگیری تمام توان و ظرفیت به صحنه می آید تا همه مردم بتوانند بهار 97 را با آرامش بگذرانند.
سردار مهری خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز برای سفر ایمن ومناسب، برنامه ریزی کنند و در طول سفر نیز به همه مقررات راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.
وی توصیه کرد : حتما رانندگان معاینه فنی داشته باشند و وسیله خود را قبل از سفر چک کنند و مدارک لازم مانندگواهینامه ،کارت خودرو، بیمه نامه و معاینه فنی معتبر همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه پلیس راهور با تمام امکانات و تجهیزات در خدمت مردم است، به استعلام میزان تخلفات رانندگان از سوی پلیس اشاره و بیان کرد: در صورتی که راننده ای نمره منفی اش به 30 رسیده باشد گواهینامه آن ضبط می شود بنابراین توصیه می کنم رانندگان به ویژه از تخلفاتی که نمره منفی به همراه دارد، حتماً پرهیز کنند؛ همچنین خودروهایی که بالای یک میلیون جریمه دارند، قطعا متوقف و به پارکینگ هدایت می شوند.
سردار مهری با تاکید بر اینکه پلیس در برابر رانندگانی که تخلفات حادثه ساز چون سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و ... دارند با اقتدار ظاهر می شود، به شهروندان توصیه کرد: قبل از سفر حتما از سایت راهور ۱۲۰ یا سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ نمره منفی و بدهی جریمه خود را استعلام کنند.

نظرات بینندگان