arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

منتظری: اختلاس کار یک جریان است نه یک فرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی گفت: اختلاس 3 هزار میلیاردی توسط یک جریان اتفاق افتاده،‌ نه یک نفر و برخی‌ها جلوی پای عدالت سنگ‌اندازی می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره اینکه در راس قوه قضائیه فردی قرار دارد که تمام وجودش اجرای عدالت و تحقق احکام اسلامی در کشور است، اظهار کرد: دستگاه قضا با کسانی که امنیت کشور را مخدوش کنند برخورد جدی می‌کند.

وی با بیان اینکه بعضی از مسئولان و دست‌اندرکاران زمینه‌ساز پرونده 3 هزار میلیارد تومانی هستند، افزود: امکان ندارد یک نفر به تنهایی پرونده به این حجم را به وجود آورده باشد، بلکه یک جریان پشت این قضیه است.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه باید جلوی مفسدان اقتصادی و اجتماعی گرفته شود، خاطر نشان کرد: قوه قضائیه در چارچوب قانون و براساس وظیفه در برابر مفسدان اقتصادی ایستاده و همه هزینه‌های مبارزه با اخلالگران را برای احقاق حقوق ملت ایران می‌پردازد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
0
0
آقا همینه اگه میخواهین جلوی غول فساد و تباهی رو بگیرین لازمه به مردم نشون بدین که به شدیدترین وجه با اینا برخورد میشه برادران یادآوری میکنم ما به تمام دنیا اعلام کردیم حکومت ما اسلامیه و دزدی و اسلام هزاران فرسنگ با هم فاصله دارن / و فساد مالی اولین چیزی رو که سست میکنه اساس اعتماد مردمه
نظرات بینندگان