arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
تکنولوژی جدید نوکیا 9 در راه است

حسگر اثر انگشت همگام با نمایشگر

احتمالات حکایت از آن دارند که شرکت نوکیا قصد دارد از فناوری حسگر اثر انگشت همگام با نمایشگر در محصولات خود  استفاده کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احتمالات حکایت از آن دارند که شرکت نوکیا قصد دارد از فناوری حسگر اثر انگشت همگام با نمایشگر در محصولات خود  استفاده کند.

به گزارش سرویس آی  تی انتخاب به نقل از گیزموچینا ، خبرهای جدید بازار فناوری حکایت از آن دارند، که کاربران نوکیا ، به زودی شاهد فناوری جدید مبتنی بر حسگر اثر انگشت خواهند بود.

جالب است که با وجود حضور پررنگ نوکیا در بازارهای جهانی موبایل و به ویژه در نمایشگاه اخیر بارسلون، این شرکت هنوز هم در تلاش است با روش هایی جدید برای کاربران شرایطی منحصر به فرد ایجاد کند. اگرچه ویوو را باید نخستین شرکتی دانست که موفق به ارائه‌ این فناوری در یک گوشی شده است . اما دیگر شرکت ها نیز به فکر توسعه فناوری های خود افتاده اند.

گزارش های تایید نشده حکایت از آن دارند که  2 گوشی بالارده‌ نوکیا یعنی  ۸ پرو و نوکیا ۹ در سال جاری روانه بازار می شوند. برخی دیگر از خبرها حکایت از آن دارند که ، نوکیا ۸ پرو تنها گوشی هوشمند این شرکت نیست که  با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ در سال ۲۰۱۸ ارائه خواهد شد و نوکیا ۹ نیز از همین پردازنده پشنیبانی خواهد کرد.

درواقع احتمالا نوکیا از یک نمایشگر دو به یک ۵.۷ اینچی با حاشیه‌های اندک در پرچمدار خود برخوردار است. افزون بر این ها احتمال می رود، نوکیا از نمایشگر با بریدگی شبیه به آیفون ۱۰ در نوکیا ۹ استفاده کند. باید دید این تغییرات تا چه حد مخاطبان را جذب خواهد کرد .

نظرات بینندگان