arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

انصراف زرینچه از کمیته اقتصادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب جوادزرینچه به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از همان ابتدا غیر منتظره بود. اما تعجب برانگیز تر این بود او به عنوان مسئول کمیته اقتصادی در هیات مدیره انتخاب شد.

زرینچه خودش هم از این انتخاب شوکه شده است. بازیکن سال های دور تیم ملی و باشگاه استقلال قصد دارد درجلسه بعد هیات مدیره انصراف خود را از ریاست بر این کمیته اعلام کند :"بنده به عنوان یک عضور ورزشی به هیات مدیره باشگاه استقلال آمدم و فقط دراین حوزه می توانم مفیدباشم. در جلسه بعدی که دوشنبه برگزار خواهد شد انصراف خود را از حضور در این پست اعلام می کنم. من نمی توانم در حوزه اقتصادی کمکی به استقلال بکنم."

زرینچه در خصوص اینکه دوست دارد در چه حوزه ای فعالیت کند گفت:"دوست دارم پل ارتباطی میان بازیکنان و کادرفنی با اعضای هیات مدیره باشد.سال ها در استقلال بازیکن بودم و مدتی هم مربی. بنابراین می توانم ارتباط های خوبی میان بازیکنان و کادرفنی با اعضای هیات مدیره ایجاد کرده و از حقوق آن ها دفاع کنم."

زرینچه درباره اینکه آیا این هیات مدیره دراستقلال موفق خواهد شد یا خیرنیز می گوید:" امیدوارم بدون ایجاد حاشیه بتوانیم به استقلال کمک کنیم. این تیم خوشبختانه با تلاش های فتح الله زاده خوب جمع شده و می تواند در آسیا هم موفق باشد." زرینچه در پایان حرف هایش تاکید کرد:"با فتح الله زاده هیچ مشکلی ندارم و با قدرت در حوزه ای که در آن تخصص دارم کار می کنم."
نظرات بینندگان