arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

هجوم پرسپولیس به خاطره تلخ چهارشنبه سوری پارسال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چهارشنبه سوری سال گذشته پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف تیم الریان رفت و شکست سنگینی خورد.

در آن بازی پرسپولیس با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شد. تاباتا دو گل و گارسیا یک گل برای شاگردان لادروپ زدند و مهدی طارمی تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا این تیم آخرین سه شنبه سال 96 را با خاطره ای تلخ پشت سر بگذارد. در آن مقطع پرسپولیس با یک برد برابر الوحده و یک مساوی برابر الهلال چهار امتیازی شد و پایین تر از الریان و الهلال در رده سوم قرار گرفت. هرچند این تیم در بازی های دور برگشت جبران کرد و با کسب 5 امتیاز به عنوان تیم دوم بعد از الهلال صعود کرد و الریان با 7 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. شاگردان برانکو سال قبل در آخرین روز مسابقات و با برد الهلال برابر الریان و پیروزی برابر الوحده به مرحله بعد صعود کردند.

 

امسال اما پرسپولیس با دو برد و یک باخت 6 امتیازی است و دو امتیاز از فصل قبل بیشتر گرفته است و برد برابر الوصل این تیم را 9 امتیازی کرده و به یکی از شانس های اصلی صعود بدل خواهد کرد.

 

برانکو و شاگردانش اما این روزها در فضایی صمیمی و آرام برای موفقیت در لیگ قهرمانان آماده می شوند. آن ها تقریبا خیالشان از بابت قهرمانی در لیگ برتر راحت است و فشارهای ناشی از دو شکست برابر السد و استقلال نیز با کسب برد برابر الوصل در بازی دور رفت، برای آن ها از بین رفته است. پرسپولیس و برانکو در حال حاضر کار دیگری به جز موفقیت در مرحله گروهی و به خصوص بازی با الوصل ندارند. برانکو برای این بازی تمام بازیکنانش را در اختیار دارد، روابط درون تیمی مثبت است و سرخ ها آماده هستند. آن ها در بازی قبلی برابر الوصل نشان دادند که می توانند دوباره و بعد از چند نمایش متوسط همان تیم جذاب و هجومی همیشگی باشند.

منبع: تابناک
نظرات بینندگان