arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

چه بلایی بر سر «ایسکو» آمده است؟

هافبک تیم فوتبال رئال مادرید مدت‌هاست که درخشش سابق را ندارد و حالا آسنسیو و واسکز بالاتر از او و انتخاب اصلی زیدان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی به افت ایسکو پرداخته و نوشته مشکل ایسکو کجاست؟ این سوال خوبی است که باید گاهی از رئال مادرید پرسیده شود.

بازی‎ساز اسبق مالاگا فرم و عملکرد فوق‌العاده‎‌اش را از دست داده، آن هم به نگران‎کننده‎ترین شکل ممکن. او در پارک دپرنس تعویضی بود و تنها ۸ دقیقه بازی کرد، در بازی روز شنبه هم وقتی زیدان به او بازی داد او تاثیرگذاری کمی داشت.

نه این که دوندگی مناسب نداشته باشد یا به دنبال توپ نرود، بلکه نمی‎توانست دوندگی‎اش را هدفمند کند. او در حرکات تیمی سفیدها شرکت نداشت و همین هم باعث شده درخشندگی‎اش را در بازی‌های اخیر از دست بدهد. دیگر او جادویی برای به نمایش گذاشتن ندارد.

ایسکو حالا بازیکن پنهان است که دیده نمی‎شود. لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو انتخاب‌های بالاتر از او شده‌اند و عملکردهای اخیرشان زیدان و هواداران را متقاعد کردند که از ایسکو بهترند.

کمی کمتر از یک ماه پیش ایسکو در پارک دپرنس در ترکیب تیم قرار گرفته بود. از آن به بعد بود که افتش آغاز شد. او دیگر از کلاهش خرگوش بیرون نمی‎آورد. از آن بازی به بعد ایسکو در ۴ بازی از ۷ بازی رئال در ترکیب اصلی بوده و هرگز در اوج نبوده است.

هرچند هنوز هم اگر کسی باشد که بتواند شرایط را تغییر دهد خود اوست. او نشان داده که هم در تیم ملی اسپانیا و هم در رئال مادرید می‎تواند بازیکنی تاثیرگذار باشد.

نظرات بینندگان