arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

آغاز تکمیل ظرفیت کنکور ارشد از امروز/ پذیرش 2 هزار و 400 نفر

ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد 90 از سوی سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از امروز می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد شرکت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد 90 از سوی سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از امروز می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان‌ مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه اولیه در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال 90 می توانند از 9 مهر تا 13 مهرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 90 شرکت کنند.

برخی ‌از دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی علاوه‌ بر ظرفیتهای‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنمای ‌انتخاب‌ رشته‌های تحصیلی، ظرفیت‌ های جدیدی را نیز اعلام کرده اند که داوطلبان می توانند با مراجعه به جدول مربوطه از کدرشته های اضافه شده مطلع شوند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، پذیرش در رشته کارشناسی ارشد فرش دانشگاه هنر اسلامی تبریز (کدمحل 9690) با ضرایب گرایش4 (هنراسلامی) از کدرشته امتحانی1359با ظرفیت چهار نفر فاقد شرایط خاص و به صورت متمرکز صورت خواهد گرفت و پذیرش مابقی ظرفیت این رشته بر اساس کدمحل مندرج در اطلاعیه با ضرایب گرایش 3 (صنایع دستی) خواهد بود.
همچنین جنس پذیرش کدمحلهای 9610، 9611 و 9613 مربوط به رشته های مدیریت بازرگانی، دولتی و صنعتی موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی مندرج در اطلاعیه قبلی با توجه به درخواست این موسسه به صورت فقط مرد است.
 
ظرفیت تکمیل ظرفیت برای این آزمون 2 هزار و 400 نفر اعلام شده است.
 
به گزارش مهر، کنکور کارشناسی ارشد سال 90 در 142 کد رشته امتحانی و در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه برگزار شد و 870 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و در نهایت 85 هزار نفر در این دوره پذیرش شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
0
1
sazman sanjesh.
نظرات بینندگان