arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

خانواده احمدي‌نژاد درسفرکاری به آمريكا+عكس

به دنبال انتشار خبر درخواست ويزا براي سفر همسر، پسر، عروش، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور براي سفر به آمريكا به همراه هيات ديپلماتيك ايران و تكذيب حضور داماد، دختر و نوه رئيس جمهور در اين سفر، توسط دفتر رئيس جمهور؛ برخي رسانه ها و بينندگان چنين برداشت كرده بودند كه خبر همراهي خانواده آقاي احمدي نژاد در سفر نيويورك تكذيب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
براي رفع سوتفاهم و اثبات حضور برخي از اعضاي خانواده آقاي احمدي نژاد در اين سفر كاري، يك عكس از اين سفر منتشر مي شود. اين عكس را سايت رسمي رئيس جمهور (president.ir) منتشر كرده بود ولي اكنون از سايت خود حذف كرده است.

در اين عكس، مهدي احمدي نژاد، عروس و مادر عروس رئيس جمهور در رديف وسط مشخص هستند.


 
يادآوري مي شود در فهرست افرادي كه امسال براي همراهي رئيس جمهور در سفر كاري به نيويورك، برايشان درخواست ويزاي آمريكا شده بود نام همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور وجود داشت ولي داماد و دختر و نوه رئيس جمهور به دليل نرسيدن يا عدم صدور ويزا نتوانستند آقاي احمدي نژاد را در اين سفر همراهي كنند اما پسر، عروس، همسر و مادر عروس رئيس جمهور (همسر آقاي مشايي) در اين سفر حضور داشته اند و در عكس فوق به روشني حضور دارند.
 
اكنون لازم است دفتر رئيس جمهور بدون بهانه جويي به اين سوالات پاسخ دهد:
 
هزینه سفر امسال رئيس جمهور به نيويورك، چقدر بوده است و همراه بردن اعضای خانواده رئیس جمهور (شامل پسر و عروس) در سفر به آمریکا چه توجیهی داشته است؟
 
متاسفانه دفتر رئيس جمهور از خبرنگار الف براي جلسات مصاحبه با رئيس جمهور محترم دعوت نمي كند و با حضور خبرنگار الف در اين جلسات مخالفت مي كند. به همين دليل از خبرنگاران ديگر رسانه ها كه چنين امكاني برايشان مهياست دعوت مي شود خيلي صريح و روشن سوالات فوق را از آقاي احمدي نژاد بپرسند و همچنين از ايشان توضيح بخواهند كه چرا فرزندان ايشان در سال 1387 بدون نوبت عازم حج تمتع شده اند؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
1
17
ای بابا عمرا جواب بده
این بابا مسائل گنده تر از این رو هم جواب نمیده
اصلا خوشش نمیاد جواب بده .
نظرات بینندگان