arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

پشت پرده خداحافظي مجيدي از تيم ملي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهاد مجيدي به سبب انجام کارهاي اقتصادي در امارات فرصت حضور توامان در استقلال و تيم ملي و حضور در اردوهاي هر دو تيم را نداشت.

به گزارش انتخاب؛ خراسان نوشت: کارلوس کي‌روش نامه خداحافظي فرهاد مجيدي از تيم ملي را بلافاصله جواب داد. مثل اين که او منتظر چنين نامه‌اي بود و ماه‌ها انتظارش را مي‌کشيد. کي‌روش که مجيدي را خيلي زود دعوت کرد تا اعتماد هواداران استقلال را جلب کند در پاسخي که به شماره 7 استقلال داد، نوشت: «او هنوز مي‌تواند در سطح ملي بازي کند اما من ضمن احترام به تصميم فرهاد مجيدي برايش در عرصه باشگاهي آرزوي موفقيت مي‌کنم.»

مجيدي: بازي در تيم کي‌روش افتخار است
فرهاد مجيدي 2 ماه قبل در کنفرانس مطبوعاتي استقلال گفت: «من زمان قطبي از تيم ملي خداحافظي کردم ولي واقعيت آن است که بازي کردن در تيمي که کارلوس کي‌روش مربي آن است افتخار بزرگي محسوب مي‌شود و من هم دوست دارم زير نظر او به تيم ملي کشورم خدمت کنم.» اين حرف فرهاد درست با روزهاي شروع ليگ و درخشش مجيدي در ترکيب استقلال توام شد. او در 7 بازي اول 7 گل زده ولي بعد از بازي با سايپا گفت احساس خستگي مي‌کنم. فرهاد بلافاصله بعد از آن بازي و با توجه به اين که از بازي با ملوان محروم شده بود به امارات رفت و بعد هم آن نامه خداحافظي‌اش را منتشر کرد.

براي فرهاد نيمکت‌نشيني بد بود
مجيدي در بازي تيم ملي مقابل اندونزي فيکس بازي کرد ولي موفق به گلزني نشد. حضور او و البته علي کريمي سبب آشتي تماشاگران با تيم ملي شد و کي‌روش از اين حيث به هدف خود رسيد اما در بازي دوم مقابل قطر که در دوحه برگزار شد فرهاد نيمکت‌نشين شد و به جاي او کريم انصاري‌فرد فيکس بازي کرد. همان‌جا مرد محبوب استقلال حس کرد که در تفکرات کي‌روش جاي ثابتي ندارد و تصميمش را گرفت. به هر حال براي بازيکني در حد مجيدي که کاپيتان استقلال و محبوب هواداران اين تيم است افت داشت که در تيم ملي روي نيمکت بنشيند و بازي امثال انصاري‌فرد و آرش افشين را تماشا کند.

کي‌روش، مجيدي را 90 دقيقه‌اي نمي‌دانست
فرهاد بعد از برنامه 90 هفته گذشته گفت با ديدن انگيزه سيدايمان موسوي (مهاجم نفت) ياد جواني‌هاي خودم افتادم. من تصميم دارم جا را براي جوان‌ها خالي کنم. من بايد در اوج جواني به تيم ملي دعوت مي‌شدم. نکته مهم اين‌جاست که به نظر مي‌رسد کارلوس کي‌روش هم خيلي به بازي مجيدي اعتقاد نداشت و حداقل اين که او را براي يک بازي 90 دقيقه‌اي مناسب نمي‌دانست. روزي افشين قطبي در مورد مجيدي گفت به نظر من او بهترين بازيکن ليگ ايران است ولي اگر دعوتش کنم بايد او را فيکس بازي بدهم. در واقع نيمکت‌نشين کردن فرهاد يا تعويض کردن او کار ساده‌اي نيست.

کارهاي اقتصادي مجيدي
فرهاد مجيدي به سبب انجام کارهاي اقتصادي در امارات فرصت حضور توامان در استقلال و تيم ملي و حضور در اردوهاي هر دو تيم را نداشت. شايد هر کس ديگري هم جاي او بود و فقط بابت اجاره يک سوله در دبي سالي حدود 300 ميليون مي‌گرفت، خيلي زود از حضور در تيم ملي خسته مي‌شد اما به هر حال پايان «فرهاد» در تيم ملي خيلي «شيرين» نبود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
0
0
چه تحلیل پرسپولیسانه ای...
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
27
8
فرهاد مجیدی پول درآوردن رو به تیم کشورش ترجیح داد
بازیکن پول پرست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
0
0
اول شما بفرمائید منبع این اخبار از کجاست!
دوم چرا این گزارش یا مقاله انتقادی بدون نام است !
سوم دوست عزیزی که ان شاء الله بدون تعصب و .. این مطالب رو تنظیم کرده ای .... بیائیم واقع نگر تر باشیم ، وقتی فرهاد می بیند که در تیم ملی جایی ندارد ، حق دارد خداحافظی کند و اگر او با توانایی شخصی خود در یک کشور خارجی در آمد زائی می کند به کسی ارتباطی ندارد .
رضا از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
0
فرهاد مجیدی به همراه کریمی آخرین اسطوره های باقیمانده فوتبال ایران هستند و خداحافظی مجیدی از تیم ملی واقعا ناراحت کننده بود. امیدوارم میلاد میداوودی توانایی پر کردن جای خالی او را داشته باشد. هرچند که می دانم هیچ کس فرهاد نمی شود.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
2
کورش جان... خودت بودی خداییش کدومو انتخاب میکردی؟ بازیکن که زیاده. کی روش هم مجیدی رو 90 دقیقه نمیدونسته. تازه خیلی ها مث همین انصاری فرد میتونن به جاش بازی کنن. بره روزای آخری خوشیشو بیشتر کنه. و وقت برای برخی دیگه از کاراش بیشتر بزاره.آفرین مجیدی برو... برو عزیز... موفق باشی
نظرات بینندگان