arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
پرچمدار سامسونگ با قابلیت هایی حرفه ای در راه است

سیستم تشخیص چهره 3 بعدی در گلکسی اس 10

شرکت سامسونگ با هدف جلب نظر مثبت کاربران از سیستمی مبتنی بر تشخصی چهره 3 بعدی برای محصول جدید خود استفاده خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت سامسونگ با هدف جلب نظر مثبت کاربران از سیستمی مبتنی بر تشخصی چهره 3 بعدی برای محصول جدید خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،پیش بینی می شود دوربین گلکسی اس 10 نیز نسبت به مدل های پیشین از قدرت بالاتری برخوردار باشد. اما چرا دوربین تشخیص چهره تا این حد بین کاربران حائز اهمیت شده است ؟

به نظر می رسد فارغ از مبحث امنیت، تشخیص چهره وارد فاز رقابتی بین کاربران وتولید کنندگان شده است. یعنی هر اندازه یک تولید کننده قوی تر باشد، احتمال استفاده از فناوری تشخیص چهره بالاتر می رود. برای مثال آیفون ۱۰  نیز از سیستم تشخیص چهره برخوردار است. برخلاف رقبای اندرویدی، این مدل از دوربین پیشرفته‌ای برای احراز هویت کاربران استفاده می‏‌کند؛ به همین جهت، قابل پیش‌بینی است که دیگر سازندگان گوشی اندروید نیز به دنبال توسعه روش‌های مشابهی برای احراز هویت کاربران باشند.

 

بر همین اساس نیز استفاده از فناوری تشخیص چهره در گوشی های گلکسی اس ۱۰ اهمیت زیادی برای این شرکت دارد . مدتی پیش نیز سامسونگ الکترومکانیکز (توسعه‌دهنده‌ی ماژول دوربین و تأمین‌کننده‌ی اصلی برای سامسونگ الکترونیکز) اعلام کرد که فناوری تشخیص سه‌‌بعدی را برای تجاری‌سازی در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی آماده خواهد کرد.

در بیانیه رسمی این شرکت نیز می خوانیم که ؛این شرکت با توسعه‌دهندگان سیستم تشخیص سه‌بعدی، همکاری تنگاتنگی دارد تا از فرصت‌های جدید بهره‌مند شود.

باید دید این سیستم تا چه حد در برابر رقبا و دیگر تولید کنندگان موفق عمل خواهد کرد.

نظرات بینندگان