arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

مومنی: چرا باید در صبا می ‌ماندم؟!/ حتی بازیکن تعویضی ما پیراهن برای تعویض نداشت!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: دلیلی برای ماندن در صبا وجود نداشت تیم ما نه زمین تمرین داشت نه بازیکنش پیراهن برای حضور در میدان!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مومنی در مورد دلیل کناره‌گیری‌اش از تیم صبای قم گفت: مربی بدون امکانات و زمین تمرین چه کاری می‌تواند بکند؟! ما حتی زمینی برای تمرین در قم نداریم. گفتند به یک زمین موکت کرده بروید و در آن زمین خارج از قم تمرین کنید! چطوری باید در این تیم کار می‌کردم.

وی افزود: فهرست تیم صبا هم تکمیل شده بود و هر بازیکنی از تیم نوجوانان و جوانان بود را وارد فهرست کرده‌ بودند. بازیکنانی که کیفیت فنی لازم را نداشتند. باور کنید من در تیم هامون سازه زاهدان که بودم امکاناتش به مراتب بهتر از صبای قم بود. صبایی که نزدیک به پایتخت است و ورزشگاهی مثل یادگار امام را هم در شهر قم دارد. باور کنید در یکی از مسابقات به دلیل اینکه بازیکن ما پیراهن نداشت از تعویض و فرستادن او به داخل زمین منصرف شدیم!

مومنی با اشاره به صدور مجوز ثبت دو بازیکن گفت: نمی‌دانم چطور بود که هیات فوتبال و فدراسیون مجوز ثبت دو بازیکن را به ما دادند که حتی در لیگ محلات هم بازی نکرده بودند. نمی‌دانم بحث ژن خوب بود یا مساله‌ای دیگر. من هم آن بازیکنان را قبول نکردم.

انتهای پیام/ا

نظرات بینندگان