arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

پایان «الیورتوئیست» پس از ۱۲۰ اجرا

نمایش موزیکال «الیورتوئیست» با بیش از صد هزار تماشاگر از اقشار مختلف به ایستگاه پایانی رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نمایش موزیکال «الیورتوئیست» با بیش از صد هزار تماشاگر از اقشار مختلف به ایستگاه پایانی رسید.

شنبه ٢٦ اسفندماه نمایش موزیکال الیورتوئیست با صدو بیستمین اجرا به کار خود پایان می‌دهد. این نمایش که از آذر ماه اجراهای خود را در تالار وحدت آغاز کرد چند بار تمدید و از روزهای نخست دو اجرایی شد.

علاوه بر گروه موسیقی بادی کارا به رهبری بردیا کیارس و گروه آوازی به سرپرستی هادی قضات، بیش از ١٠٠بازیگر خردسال و هنرمندان جوان تئاتر که در دوره‌های فشرده آواز و حرکت آموزش دیده بودند در کنار چهره‌هایی همچون آتیلا پسیانی، مهناز افشار، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، داریوش موفق و امیر کاوه آهنین‌جان ایفای نقش کردند.

این نمایش با اقتباس از نسخه سینمایی موزیکال ساخته کارول رید در سال ١٩٦٨ برای اولین بار در ایران به شکل موزیکال در تالار وحدت در نیمه دوم سال ٩٦ با استقبال خوب روس صحنه رفت.

همچنین محمدرضا کوهستانی به عنوان دراماتورژ، احمد سلیمانی، دستیار کارگردان سهیل دانش اشراقی به عنوان مدیر هنری و طراح صحنه، مرتضی نجفی طراح نور، علی براتی طراح حرکت، سارا اسکندری طراح چهره پردازی و شیما میرحمیدی طراحی لباس و اکسسوار را در موزیکال الیورتویست برعهده داشتند. میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه حسین پارسایی کارگردان این نمایش را همراهی کردند.

موزیکال الیور توئیست از ابتدای آذر ماه تا اواخر اسفند ماه میزبان چهره‌های بسیاری از اهالی فرهنگ و سیاست بود.

نظرات بینندگان