arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

ديدار کاملیا انتخابی فرد و مشايي در نیویورک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رجانیوز مدعی شد:

كامليا انتخابي‌فرد براي سومين بار با اسفنديار رحيم مشايي در جريان سفرهاي رئيس‌جمهور به نيويورك مقر سازمان ملل متحد با وي ديدار كرد.

رحيم مشايي علي‌رغم همراهي با رئيس‌جمهور در سفر به امريكا در هيچ‌يك از تصاوير منتشر شده از ديدارهاي رسمي ديده نشد و اين سؤال ايجاد شد كه وي در مدت اقامت يك هفته‌اي در امريكا چه مي‌كرده است؟

با اين حال، يك شاهد عيني به خبرنگار ما گفت كه در يكي از روزهاي حضور هيئت ايراني در نيويورك كامليا انتخابي‌فرد از دوستان نزديك فائزه هاشمي رفسنجاني در نشريه توقيف شده زن كه اكنون تحت پوشش فعاليت روزنامه‌نگاري در نيويورك به‌سر مي‌برد، براي ديدار با مشايي به محل اقامت وي آمد.

اين شاهد عيني افزود كه در اين ديدار كه به‌طور محرمانه به‌مدت بيش از دو ساعت ادامه داشت، يكي از معاونان مشايي نيز حضور داشت.

انتخابي‌فرد اصرار ويژه‌اي داشته كه اين ملاقات فاش نشود. در عين حال، حميد رسايي كه جزو نمايندگان همراه رئيس‌جمهور در سفر سال ۸۸ بود، چهار ماه پيش در ضمن طرح سؤال‌هايي از مشايي نوشت: «مشایی توضیح دهد که در ملاقات دو ساعته و خصوصی وی با کاملیا انتخابی فر در نیویورک چه گذشت؟»

انتخابي‌فرد در جريان سفر امسال رئيس‌جمهور نيز در نشست خبري احمدي‌نژاد به‌عنوان خبرنگار يك روزنامه مصري از وي سؤال پرسيد.
نظرات بینندگان