arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/شنبه 9 مهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار شنبه 9 مهر:

سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی تحرکات و ترددهای شناورهای کشورهای فرامنطقه ای در آبهای خلیج فارس رصد می شود گفت: جدیدترین ناو هواپیمابر آمریکا با اسکورت وارد خیلج فارس شده و تحرکات این ناو از سوی نیروی دریایی سپاه رصد می شود.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
تنها در یک استان کوچک مانند گیلان، در شش ماهه نخست امسال، 10 باند اختلاسگر کشف و میلیاردها تومان پرونده شده است
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
رابطه ي محمود احمدي ن‍ژاد با رئيس دفترش اسفنديار رحيم مشايي باعث ناخرسندی و عصبانیت حاميان اصولگراي احمدي ن‍ژاد و هدفي آسان و سهل براي مخالفان سياسي او تبديل شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
با پايان يافتن نگارش فيلمنامه‌ي پروژه‌ي ملي ـ سينمايي «کوروش کبير» توسط مسعود جعفري جوزاني درخواست پروانه‌ي ساخت فيلم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارائه شد.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
به دنبال انتشار خبر درخواست ويزا براي سفر همسر، پسر، عروش، دختر، داماد و نوه رئيس جمهور براي سفر به آمريكا به همراه هيات ديپلماتيك ايران و تكذيب حضور داماد، دختر و نوه رئيس جمهور در اين سفر، توسط دفتر رئيس جمهور؛ برخي رسانه ها و بينندگان چنين برداشت كرده بودند كه خبر همراهي خانواده آقاي احمدي نژاد در سفر نيويورك تكذيب شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷
دادگاه كيفري استان تهران الياس نادران، نماينده مجلس را محكوم كرد. اين نماينده مجلس با شكايت معاون اول رئيس جمهور به نشر اكاذيب و نسبت دادن اتهاماتي بي‌اساس به وي متهم شده بود و حالا دادگاه كيفري هم اين اتهامات را تاييد كرده تا اين نماينده مجلس مجرم شناخته شود.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد 90 از سوی سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از امروز می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد شرکت کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱
اگر شخصی به عنوان رکورددار در تاریخ وجود داشته که به مدت 68 سال سکسکه کرده است، پس نباید تعجب کنیم که سکسکه‌هایی بتوانند تا سال‌های بسیار طولانی و حتی تا ابد ادامه پیدا کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
اين زمين لرزه در منطقه جويم از توابع استان فارس به مختصات در عرض شمالي 28.09 و طول شرقي 04/54 بوقوع پيوست.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۰
وی گفت: من این دو امریکایی را به ونزوئلا دعوت کرده ام ، چن به نظر می رسید که اینها از سفر خوششان می اید.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۰
ادعای واشنگتن پست:
این روزنامه در ادامه مدعی شد: مقامات ایران امیدوار بودند که جلسه ای را بین اعضای طالبان و برهان الدین ربانی رئیس جمهور سابق افغاسنتان که به تازگی کشته شد، ترتیب دهند.
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۲:۰۹
نظرات بینندگان