arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

وزیر ارتباطات: مشکل ارتباطاتی مناطق محروم در دست پیگیری است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکل ارتباطاتی مناطق محروم کشور از جمله بخش الوار گرمسیری اندیمشک در دست پیگیری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

محمدجواد آذری جهرمی عصر دوشنبه در شورای اداری اندیمشک در روستای سرسیل زردابه بخش الوار گرمسیری این شهرستان افزود: به برکت نظام اسلامی توسعه خوبی در منطقه حاصل شده که این روند با همت و تلاش جدی ادامه خواهد داشت.

به گزارش انتخاب؛ وی با بیان اینکه باید خدمات به روستاها را افزایش داد بیان کرد: مشکل زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی بخش الوار گرمسیری اندیمشک تا پایان شهریور سال آینده برطرف می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:23 روستا از مجموع روستاهای اندیمشک زیر پوشش خدمات ارتباطی قرار گرفتند و 19 روستای دیگر هم به زودی زیر پوشش قرار می گیرند.

وی افزود: کمیته تخصصی برای بررسی نیازمندی ها و مشکلات این منطقه و اعضای آن به منطقه اعزام می شوند.

رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس زیرساخت های ارتباطاتی و مخابراتی اندیمشک خسارت دید گفت: اندیمشک از ضعیف ترین شهرهای ایران در زمینه اینترنت است.

فریدون حسنوند با اشاره به تلاش برای توسعه صنعت گردشگری در اندیمشک افزود: اگر قرار است از جاذبه های اندیمشک در بخش گردشگری استفاده و این صنعت رونق گیرد باید زیرساخت های مناسب فراهم شود که مهمترین آن مخابرات و ارتباطات است.

فرماندار اندیمشک هم گفت: این شهرستان و بسیاری از مناطق الوار از نبود وجود زیرساخت های مناسب مخابراتی و ارتباطاتی رنج می برند.

پیمان جهانگیری افزود: در مسیرهای راه آهن و جاده ای اندیمشک نیز نیاز به امکانات ارتباطاتی است ضمن اینکه مشکلات شهری و روستایی در این حوزه، نیازمند توجه است.

حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش امام جمعه الوار گرمسیری هم گفت: این منطقه نیازمند امکانات بهتر است که انتظار می رود سفر وزیر ارتباطات نتایج مثبتی در منطقه به دنبال داشته باشد.

آذری جهرمی در بدو ورود به اندیمشک در پادگان دوکوهه حضور یافت و با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این پادگان نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وی ضمن بازدید از برخی مناطق روستایی الوار گرمسیری اندیمشک در شورای اداری در روستای سرسیل زردابه در 30 کیلومتری شهر بیدروبه از توابع الوار شرکت کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر یک روزه خود از زیرساخت های شهرستان های دزفول و اندیمشک دیدن کرد.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان