arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷

توصیه یکی از بزرگان اصلاحات به شورای شهر: انتخاب حناچی بعنوان سرپرست شهرداری تهران

انتخاب - درحالیکه ساعتی پیش، اعلام شد محمدعلی نجفی استعفای دوم خود را نیز تقدیم شورای شهر کرده است، منابع مطلع از توصیه یکی از بزرگان اصلاحات در مورد انتخاب سرپرست شهرداری خبر می دهند. منابع مطلع به خبرنگار «انتخاب» گفته اند که یکی از بزرگان اصلاحات به شورای شهر توصیه کرده که حناچی بعنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توصیه یکی از بزرگان اصلاحات به شورای شهر: انتخاب حناچی بعنوان سرپرست شهرداری تهران

درحالیکه ساعتی پیش، اعلام شد محمدعلی نجفی استعفای دوم خود را نیز تقدیم شورای شهر کرده است، منابع مطلع از توصیه یکی از بزرگان اصلاحات در مورد انتخاب سرپرست شهرداری خبر می دهند.

منابع مطلع به خبرنگار «انتخاب» گفته اند که یکی از بزرگان اصلاحات به شورای شهر توصیه کرده که حناچی بعنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شود.

حناچی در تاریخ بیست و پنجم مهر ماه ۱۳۹۶ طی حکمی از سوی محمدعلی نجفی، شهردار تهران به سمت معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب شده است. وی دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزیر راه در دولت یازدهم دانش‌آموخته معماری از دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل دکتری تخصصی مرمت شهری و باززنده سازی شهرهای تاریخی است. 

برخی منابع خبری نیز به جز حناچی، از حسینی مکارم ، مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳ و کشت پور شهردار منطقه ۲ به عنوان سرپرست های احتمالی یاد می کنند.

طبق اخبار منتشره، فردا استعفای نجفی در صحن شورا بررسی و همزمان، سرپرست شهرداری تعیین خواهد شد.

نظرات بینندگان