arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

دبیر کل موتلفه: احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامه ۴۳ نفر از وزرای دولت احمدی نژاد به انحرافات او گفت: متأسفانه احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است و با آن همه مستندات از جرایم بقایی، هنوز از او دفاع می‌کند. او در مسیر انحراف تنها مانده است و حاضر نیست نصیحت هیچ ناصحی را بپذیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر کل موتلفه:احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است

دبیر کل موتلفه با محکوم کردن حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: جبهه مقاومت باید پاسخ قاطع به بزن دررو آمریکا بدهد.

به گزارش انتخاب، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب اظهار کرد: ترامپ بدون اجازه کنگره و شورای امنیت سازمان ملل با همراهی لندن و پاریس به سوریه حمله کرد. او تمام قواعد بین‌المللی را زیرپاگذاشت تا شکست تروریست‌ها در سوریه را التیام ببخشد.

وی افزود: جبهه مقاومت باید رژیم صهیونیستی را با همان ابزاری که آمریکا به سوریه حمله کرد مورد هدف قرار دهد تا آمریکا بفهمد دوران بزن در رو گذشته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انهدام اغلب موشکهای شلیک شده به سوریه را قدرت‌نمایی دمشق دانست و تاکید کرد: انهدام این موشکها توان نظامی سوریه را نشان می‌دهد، درحالی که هنوز از سامانه اس ۴۰۰ و اس ۳۰۰ سوریه استفاده نکرده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: ترامپ با حماقت خود در جنگی سهمگین‌تر از جنگ عراق و افغانستان فروخواهد رفت و در آنجا جبهه مقاومت کمر استکبار را خواهد شکست.

وی افزود: حمله آمریکا و شرکا، نقض حقوق بین‌الملل بود و این به جبهه مقاومت اجازه می‌دهد تا آتش به اختیار، رژیم صهیونیستی را به همین بهانه تنبیه کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اینکه آمریکا اعلام کند حملات محدود بوده و پایان یافته است، نباید از دیدگاه سوریه و جبهه مقاومت کار تمام شده تلقی شود بلکه باید حق مقابله به مثل محفوظ بماند. دهها هزار رزمنده در سوریه و لبنان باید آماده پاسخ مناسب باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: واقعا حمله به سوریه یک جنایت است. آمریکا باید تاوان این جنایات را بپردازد و پذیرای هزینه آن باشد.

حبیبی در ادامه به توطئه عربستان در منطقه اشاره و تاکید کرد: وقتی هزینه موشک‌پرانی‌های آمریکا را عربستان پرداخته است، بنایراین باید در انتظار پاسخ موشکی جبهه مقاومت و سوریه نیز باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامه ۴۳ نفر از وزرای دولت احمدی نژاد به انحرافات او گفت: متأسفانه احمدی‌نژاد عقلانیت سیاسی خود را از دست داده است و با آن همه مستندات از جرایم بقایی، هنوز از او دفاع می‌کند. او در مسیر انحراف تنها مانده است و حاضر نیست نصیحت هیچ ناصحی را بپذیرد.

وی اظهار کرد: احمدی نژاد عملا بهانه به فتنه‌گران می‌دهد تا به توطئه‌های خود علیه نظام استمرار ببخشند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت درخصوص مهار قیمت ارز اظهار کرد: باید از اقدامات دولت در این باره حمایت کرد. ما درگذشته به دولت هشدار داده بودیم که در فضای مجازی توطئه‌هایی علیه اقتصاد کشور شکل گرفته است اما آنها باور نمی‌کردند. اکنون رئیس کل بانک مرکزی اعتراف دارد که در تلگرام دشمنان انقلاب خواب‌هایی برای برهم زدن و اخلال در نظام پولی و مالی کشور دیده‌اند.

حبیبی گفت: برخی فکر می‌کردند در فضای مجازی تنها تهدیدات امنیتی وجود دارد، اما اکنون فهمیده‌اند که بخشی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران در فضای مجازی به ویژه تلگرام ساماندهی می‌شود. دولت اشتباهات خود را در فرصت دادن به پیام رسانه‌های دشمن باید جبران کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: دولت باید به تحرکاتی که در ترکیه، کردستان، عراق و امارات و … در مورد تضعیف پول ملی صورت می‌گیرد خاتمه دهد.

وی با تأکید بر شعار سال ۹۷ مبنی بر حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی گفت: تمام توطئه‌هایی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد نشان می‌داد که دولت باید سرعت خود را در اجرای اصول متقن اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون حمایت از تولید ملی بالا ببرد و در پی پدیداری یک عزم ملی برای اجرای این سیاست‌ها باشد. پشتوانه پول ملی باید تولید ملی باشد، ‌تا دولت بتواند از این بحران‌ها و توطئه‌ها به سلامت عبور کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان