arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

عرضه خودروی خودران فورد تا سال 2021 /خیابان های میامی در تسخیر تکنولوژی

شرکت خودروسازی فورد تصمیم گرفته  تا  سال 2021 سرویس خودروهای خودران شرکت خود را راه اندازی کند. سرویسی که می تواند رقیبی جدی برای شرکت های فعال در حوزه خودروهای خودران باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت خودروسازی فورد تصمیم گرفته  تا  سال 2021 سرویس خودروهای خودران شرکت خود را راه اندازی کند. سرویسی که می تواند رقیبی جدی برای شرکت های فعال در حوزه خودروهای خودران باشد.


به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، نگاهی به روند فعالیت غول های صنعت خودروسازی نشان می دهد، این روزها، اغلب خودروسازان مطرح جهان به سمت تکنولوژی های خودران حرکت کرده اند.

با این حال، به نظر می رسد شرکت فورد مصمم است تا سال  2021 سرویس های جدید و خودران شرکتش را  برای ارائه سرویس در ایالات متحده وارد چرخه فعالیت کند. 

جالب است که این شرکت در مورد یک عملیات آزمایشی کوچک در یک شهر صحبت نمی کند، بلکه قصد دارد،  سرویس خود را در مقیاسی بزرگ راه اندازی کند. کاری که گرچه در ظاهر سخت است اما در باطن می تواند به شدت سودآور باشد.

در حالی که جاه طلبی های فورد در مورد تحویل اقلام به جای جا به جایی  مردم متمرکز است، گزارش های منتشر شده در فاینشنال تایمز نشان می دهد که این  غول خودرو سازی آمریکایی روی اهدافی جدی تر مثل خودروهای خودران هوشمند متمرکز شده است.

بخش عمده ای از این برنامه روی راه اندازی سیستمی مشابه با سیستم تاکسی سرویس ها برای جا به جایی مسافران متمرکز شده است. 

شیف مارکبی ، معاون مدیرعامل  فورد، از بخش خودروهاي خودمختار و الکتریکی  اخيرا گفت که شرکت او در حال توسعه نخستين "ترمينال عمليات خودروهای  خودمختار"  است .

این سایت از گروه خودروسازی فورد در فاصله کوتاهی از مرکز شهر میامی واقع شده است و  شامل امکاناتی برای شستن وسیله نقلیه،حسگرهای هوشمند و مواردی مشابه است. 

مارکبی گفت: "قبل از اینکه هزاران وسیله نقلیه خود راننده بتوانند در خیابان ها نفوذ کنند، ما باید آماده باشیم که  ناوگانی با تکنولوژی بالا را به طور موثر مدیریت کنیم، و مراحلی که ما در میامی برنامه ریزی کرده ایم، گامی مهم در این روند است."

به رغم حوادث اخیر که شهرت تکنولوژی های خودران  را از بین می برد، فورد و دیگر گروه های خودروسازی هنوز هم به این حوزه علاقه نشان می دهند .فورد از سال گذشته برای جاه طلبی های خود 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است.

نظرات بینندگان