arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/سه شنبه 12 مهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار سه شنبه 12 مهر:

ماینده تهران در مجلس گفت که 11 نماینده امضاکننده نامه شکایت درباره تخلف 3 هزار میلیاردی، ‌با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم وجود فضای آرام برای رسیدگی به این مسئله و با توجه به پیگیری اصل 90، فعلاً شکایت خود را پیگیری نمی‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۸
رييس جمهور لبنان براي سومين بار در سه سال اخير درخواست تجهيز ارتش كشورش توسط ايران را كه تاكنون همواره از سوي لبناني ها مسكوت گذاشته شده، مطرح نمود با اين تفاوت كه اين بار اين درخواست را مشروط به عدم مغايرت با تحريم ها عليه ايران كرد.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
انتشار اسناد ویکی لیکس در "انتخاب" (20)
زمانی که فرانتینی و هیئت همراهش در حال حرکت به سمت فرودگاه برای سفر به تهران بودند، دولت ایران به انها دستور داد که راهشان را عوض کنند و به سمنان آمده تا با احمدی نژاد دیدار کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
محمد رویانیان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس و رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با ارائه استعفانامه خود به وزیر کشور از مدیرعاملی شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کناره گیری کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶
جمال شورجه با ساخت سريالي با عنوان «شبي با خورشيد»، ماجراي سفر امام رضا(ع) در داخل ايران را تصوير مي‌كند.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
باستان‌شناسان در مكزيك از كشف استخوان‌هاي انسان در قسمت شمالي اين كشور خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
يك متخصص مغز و اعصاب با بيان اينكه خواب نيمروزي، اصولا از نظر علم پزشكي بهداشتي نيست، عنوان كرد: خواب نيمروزي را حتي براي تقويت حافظه نيز توصيه نمي‌كنيم.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶
"الون ماسک" مدیر عامل شرکت SpaceX اعلام کرد این شرکت به شدت در تلاش است تا اولین راکت و فضاپیمای قابل استفاده مجدد جهان، تکنیکی از سفرهای فضایی که می تواند دروازه های سیاره مریخ را به سوی انسانها بگشاید را ساخته و عرضه کند.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
این مسئول عربی تصریح کرد که بشار اسد با سخنان خود که در عین خونسردی بیان شد، هیئت ترکیه‌ای را غافلگیر کرد زیرا پیام اوغلو مجموعی از توافق‌های عربستان سعودی، آمریکا و ترکیه بود مبنی بر اینکه ممکن است آنچه در لیبی روی داد و ناتو حمله کرد، برای سوریه نیز روی بدهد.
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
نظرات بینندگان