arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰

امام جمعه تهران: صدا و سیما به چادر جفا نکند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر صدا و سیما در معرفی چادر به عنوان حجاب برتر کوتاهی کند و بخواهد در برنامه‌ها و سریال‌های خود افرادی را که هیچ‌گونه پایبندی به ارزش‌های اسلامی ندارند، معرفی کند، در حقیقت به ارزش‌های متعالی اسلام جفا کرده است.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه صدا و سیمای امروز ما، حاصل خون شهداست، اظهار داشت: برای حفظ ارزش‌های اسلامی خون‌های پاک بسیاری از جوانان به زمین ریخته و توقع همین شهدا از صدا و سیما این است که در پرداختن به مسائل ارزشی، بیشتر مایه بگذارد.

وی به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان ما همواره و در همه عرصه‌های حساس کشور حضور داشته و هم‌اکنون نیز با حفظ حجاب خود در سنگر عفت نشسته‌اند و با اعتقاد به زندگی حضرت زهرا (س) و با توجه به راه و روش آن بزرگوار در مسیر زندگی حرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تصریح کرد: از صدا و سیما انتظار می‌رود برای به تصویر کشیدن ارزش‌های یک زن مسلمان و حجاب برتر یعنی چادر، بیشتر تلاش کند و با برجسته‌تر کردن این چهره‌ها الگو‌های مناسبی را به جامعه معرفی کند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر صدا و سیما در معرفی چادر به عنوان حجاب برتر کوتاهی کند و بخواهد در برنامه‌ها و سریال‌های خود افرادی را که هیچ‌گونه پایبندی به ارزش‌های اسلامی ندارند، معرفی کند، در حقیقت به ارزش‌های متعالی اسلام جفا کرده است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید افرادی را به عنوان الگو معرفی کند که در راستای ارزش‌های اسلامی گام برمی‌دارند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.
نظرات بینندگان