arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

ابقای تلویحی دبیران جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر

رئیس سازمان سینمایی درباره احتمال تغییر دبیران جشنواره جهانی و ملی فجر با تایید عمکرد آنها تلویحا اعلام کرد که هر دو دبیر ابقا خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدمهدی حیدریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره رضایت خود از دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر، اظهار داشت: رضا میرکریمی نقش تعیین کننده ای برای جشنواره جهانی فیلم فجر داشته و زحمت زیادی کشیده که در ادامه نیز این زحمت را به خود او می سپاریم.
وی درباره تعیین دبیر جشنواره ملی فیلم فجر نیز که قرار بود در جلسات هم اندیشی به نتیجه برسد، توضیح داد: در حوزه جشنواره ملی فیلم فجر نیز بنایی بر تغییر نداریم، در جلسات سال گذشته شورای مشاوران نظرات را دریافت کردیم که امسال نیز جلسات این شورا ادامه دار خواهد بود.
رئیس سازمان سینمایی درباره رضایت خود از برگزاری مستقل جشنواره جهانی فیلم فجر نیز توضیح داد: توانمندی های و تاثیرگذاری سینمای ایران در دنیا نشان داده است که وقت داشتن یک جشنواره قوی و مستقل فرا رسیده است بنابراین با همین هدف جشنواره جهانی را از ملی جدا کردیم.
حیدریان با بیان اینکه در جشنواره جهانی فجر، قطعا کشورهای منطقه در اهمیت و اولویت هستند، گفت: نقش و تاثیرگذاری خود را باید از منطقه و با ایجاد هم‌افزایی بین سینماگران شروع کنیم و افق دورتر حرکت به سمت جهان است.
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از پنجشنبه (30 فروردین ماه) آغاز شده و تا 7 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان