arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سری آ ایتالیا؛

پیروزی ارزشمند ناپولی برابر یوونتوس / کورس قهرمانی همچنان داغ ماند

حساسترین دیدار نیم فصل دوم لیگ باشگاه های ایتالیا با برتری یک بر صفر و ارزشمند ناپولی در دیدار خارج از خانه برابر یوونتوس همراه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماجراجویی ناپولی در تورین

به گزارش ایرنا؛ یکشنبه شب و در هفته سی و چهارم سری «آ» ایتالیا، یوونتوس صدرنشین در دیداری حساس که نقش کلیدی در تعیین قهرمان فصل جاری داشت از ناپولی رده دومی میزبانی کرد که این بازی با گل دقیقه 90 «کولیبالی» با پیروزی یک بر صفر ناپولی به اتمام رسید.
در همان دقایق ابتدایی «جورجو کیلینی» مدافع باتجربه و کار آمد یوونتوس به دلیل آسیب دیدگی، تعویض شد تا خط دفاعی میزبان با مشکل روبرو شود.
در دقیقه 15 ضربه «میرالم پیانیچ» هافبک خوش تکنیک یوونتوس به دیرک دروازه میهمان برخورد کرد.
در ادامه نیمه نخست تیم ناپولی تسلط بیشتری بر روند کار داشت و در دقیقه 24 فرصت مناسبی برای گلزنی به دست آورد که «مارک هامشیک» کاپیتان ناپولی این بخت را از دست داد.
بازیکنان ناپولی که باید در این دیدار به برتری دست پیدا می کردند در نیمه دوم نیز با دوندگی بالا، میانه میدان را از آن خود کرده و اجازه هنرنمایی را از میزبان گرفتند.
«ماسیمو آلگری» سرمربی یوونتوس که تساوی نیز برای تیمش ایده آل بود، تمایلی برای هجوم نشان نمی داد و روش کاملا محتاطانه ای را در دستور کار داشت.
از سوی دیگر و در 15 دقیقه پایانی «مائوریسیو ساری» سرمربی موفق ناپولی با تعویض های هجومی به دنبال رسیدن به برتری بود.
در حالی که حملات ناپولی یکی پس از دیگری از سوی مدافعان یووه دفع می شد، در دقیقه 90 کرنر ارسالی «خوزه کایخون» را «کولیبالی» مدافع پیش تاخته و فرانسوی ناپولی با ضربه سر تماشایی و مهار نشدنی به گل برتری و پیروزی تیمش تبدیل کرد.
یوونتوس با وجود این شکست با 85 امتیاز صدرنشین باقی ماند، اما بانوی پیر تورین در چهار دیدار باقی مانده، 2 بازی خارج از خانه دشوار برابر اینترمیلان و آ.اس رم دارد که شانس قهرمانی آنان را کاهش می دهد.
ناپولی نیز 84 امتیازی شد تا بیش از هر زمان دیگری به رویای رسیدن به قهرمانی نزدیک شود.
ناپولی در چهار هفته باقی مانده سری آ، دیدارهای به مراتب راحت تری نسبت به یوونتوس دارد و تنها بازی سخت آنان، مصاف با فیورنتینا است.
دوشنبه شب در آخرین دیدار هفته سی و چهارم لیگ باشگاه های ایتالیا، جنوا و هلاس ورونا به مصاف هم می روند.

نظرات بینندگان