arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰

بیشترین علت مرگ تهرانی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت : تعداد متوفیان شش ماه اول سال ۲۵ هزار و ۹۱ نفر است که بنابر گزارش های ارائه شده ، ایست قلبی بیشترین عامل مرگ شهروندان تهرانی طی این مدت بوده است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس؛ علی اکبر توکلی نیا تعداد فوت شدگان شهر تهران را در نیمه اول سال ۲۵ هزار و ۹۱ نفر اعلام کرد و گفت : از این تعداد ۱۴ هزار و ۶۶ نفر مرد ، ۹ هزار و ۶۸۲ نفر زن و هزار و ۳۴۳ نوزاد بودند.

وی عنوان کرد : ایست قلبی بیشترین علت فوت در شش ماه اول سال با تعداد سه هزار و ۶۸ نفر بوده که از این تعداد ۴۴ نوزاد ، هزار و ۶۵۱ مرد و هزار و ۳۷۳ زن بوده اند.

وی ادامه داد : بیشترین فوت شدگان در نیمه اول سال افراد بالای ۶۵ سال با تعداد ۱۳ هزار و ۳۲۱ نفر و کم ترین تعداد فوت شدگان مربوط به افراد ۵ تا ۹ سال به تعداد ۱۵۸ نفر بوده است .

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اضافه کرد: کمترین تعداد متوفیان طی شش ماه گذشته به منطقه ۲۱ با ۱۱۹ نفر و بیشترین تعداد به منطقه ۴ شهر تهران با تعداد هزار و ۳۲۴ نفر اختصاص دارد .

توکلی‌نیا افزود: همچنین در نیمه اول سال تعداد متوفیانی که در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شدند، ۱۷ هزار و ۹۵۸ نفر بوده است.
نظرات بینندگان