arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

ونگر: به خواست خودم نمی‌روم، آرسنال مرا مجبور کرد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال اعتراف کرد که تصمیمش برای ترک توپچی‌ها به دلیل فشاری بود که باشگاه به او آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی تیم فوتبال آرسنال اعتراف کرد که تصمیمش برای ترک توپچی‌ها به دلیل فشاری بود که باشگاه به او آورده است.

آرسن ونگر امروز (چهارشنبه) در کنفرانس خبری پیش از مصاف فردا شب تیمش برابر اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برای اولین بار اعتراف کرد که تصمیمش برای ترک آرسنال در پایان فصل به خواست خودش نبوده است.

هفته گذشته اعلام شد که ونگر با توافقی دوجانبه با باشگاه، در پایان فصل به دوران 22 ساله مربیگری‌اش در آرسنال پایان می‌دهد اما این مرد 68 ساله فاش کرد که باشگاه او را برای ترک توپچی‌ها در فاصله یک سال به پایان قراردادش با این تیم، تحت فشار قرار داده است.

ونگر گفت: زمانی که برای جدایی من از آرسنال اعلام شده، تصمیم من نبود. در مورد سایر جزئیات آن هم پیش از این صحبت کرده‌ایم.

وی درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر در فصول آینده اظهار داشت: اگر به این تیم دو سه بازیکن اضافه شود، پتانسیل رقابت‌ برای بردن لیگ را دارد.

سرمربی آرسنال درباره سرنوشت محمد النین، بازیکن مصری‌اش که مصدومیت او سبب انتشار شایعاتی درباره آینده‌اش از جمله نرسیدن به جام جهانی 2018 شده است، عنوان کرد: او احتمالاً به بازی ما مقابل هادرزفیلد نخواهد رسید اما برای مصر در جام جهانی بازی می‌کند.
معرفی شدن لوئیس انریکه به عنوان محتمل‌ترین گزینه جانشینی ونگر موضوع دیگری بود که سرمربی فرانسوی توپچی‌ها به آن اشاره داشت.

ونگر گفت: نظر من نسبت به او بسیار مثبت است اما من نمی‌خواهم کار سرمربی بعدی تیم را تحت تأثیر قرار دهم.

ونگر در نهایت درباره اینکه بعد از ترک آرسنال چه کار خواهد کرد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم به چه کاری مشغول خواهم بود اما قطعاً بیکار نخواهم نشست. افتخار من همیشه این بوده است تا آخرین روز قرارداد به کارم ادامه داده‌ام. در حال حاضر اما تمام تمرکز من روی بازی فردا شب است.

آرسنال فردا شب از ساعت 23:35 به وقت تهران میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: ونگر ، آرسنال
نظرات بینندگان