arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

دادستانی مشهد: مدیرمسوول روزنامه شرق شاکی خصوصی دارد و به زندان منتقل شده

معاون دادستان مشهد گفت: درج مطلبی در روزنامه شرق و تقسیم‌بندی خانم‌های شهرک شهید رجایی مشهد که در آن یک دسته را «فاحشه» خطاب کرده بودند باعث جریحه‌دار شدن احساسات آن‌ها و شکایت از این فرد شد. از طریق دادستانی به ایشان اطلاع دادیم که این موضوع را جبران نمایند و در داخل سازمان خودشان پیگیری و با فرد خاطی برخورد کنند. چنین مسئله‌ای اتفاق نیفتاد و در صورتی‌که درصدد جبران آن مطلب بر می‌آمدند خروجی امروز این نمیشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر مسئول روزنامه شرق به زندان منتقل شد

معاون دادستان مشهد گفت: شکایت برخی خانم‌های شهرک شهید رجایی مشهد درباره انتشار مطلبی در این روزنامه باعث احضار مدیر مسئول روزنامه شرق و بازداشت ایشان شد.

حسن حیدری در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتشار خبری درخصوص بازداشت مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق عنوان کرد: درج مطلبی در این روزنامه و تقسیم‌بندی خانم‌های شهرک شهید رجایی مشهد که در آن یک دسته را «فاحشه» خطاب کرده بودند باعث جریحه‌دار شدن احساسات آن‌ها و شکایت از این فرد شد.

معاون دادستان مشهد گفت: از طریق دادستانی به ایشان اطلاع دادیم که این موضوع را جبران نمایند و در داخل سازمان خودشان پیگیری و با فرد خاطی برخورد کنند. چنین مسئله‌ای اتفاق نیفتاد و در صورتی‌که درصدد جبران آن مطلب بر می‌آمدند خروجی امروز این نمیشد.

وی اظهار کرد: در این جلسات به دلیل این‌که شکایت شاکی خصوصی، جلسه تحقیقی و قوانین جزایی حاکم بود. طبیعتا قرار تامین برای افراد صادر می شود و در صورتی که تامین نشود بازداشت ادامه خواهد داشت. طبیعتا مدیر مسئول روزنامه شرق می بایست اکنون در زندان باشند.

نظرات بینندگان