arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

برانکو: پرسپولیس فصل بعد قوی تر از امسال خواهد بود

«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، با بیان اینکه در فصل آینده از ابتدا «امید عالیشاه»، «احمد نوراللهی»و «بشار رسن»را در اختیار داریم، گفت: مطمئنم که تیم ما در فصل آینده قوی تر از امسال خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برانکو: پرسپولیس فصل بعد قوی تر از امسال خواهد بود

به گزارش انتخاب، برانکو بعدازظهر امروز (دوشنبه) و در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از جشن قهرمانی، سه روز به تیم استراحت دادیم تا بازیکنان از هر نظر سرحال شوند.


وی با بیان اینکه پرسپولیس دو بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا برابر الجزیره امارات دارد، افزود: انگیزه بازیکنان ما بسیار بالا و این موضوع برای ما بسیار مهم و حیاتی است.


سرمربی سرخپوشان همچنین به طور ویژه به «علی علیپور» برای آقای گلی در لیگ هفدهم تبریک گفت و وی را یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس نامید.


برانکو درباره شناخت از الجزیره امارات گفت: این تیم را به خوبی می شناسیم و می دانیم فصل خوبی نداشته اند و تنها شانس آنها برای نجات آنها لیگ قهرمانان است و به همین خاطر حریف سرسختی هستند.


وی درباره غیبت «گادوین منشا» مهاجم این تیم در تمرین امروز سرخپوشان تصریح کرد: منشا با اجازه باشگاه و برای تمدید گذرنامه اش سر تمرین نبود و فردا با تیم تمرین خواهد کرد.


سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا مصدومیت علیپور تا زمان دیدار با الجزیره رفع خواهد شد، اظهار داشت: مصدومیت علیپور جزیی است و به دیدار با الجزیره می رسد؛ انتظار داریم وی فردا بتواند با تیم تمرین کند؛ هرچند درباره علیپور ریسک نمی کنیم زیرا که هفت روز تا دیدار با الجزیره زمان باقی است.


برانکو همچنین درباره حواشی به وجود آمده بر سر انتشار صحبت های مترجمش با «محسن مسلمان» اظهار داشت: از این موضوع ناراحتم. از شما (خبرنگاران) نیز ناراحتم که این سوالات را مطرح می کنید.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان